قصص سكس عمتي المحرومه هايجه علي زبي

12K
Share
Copy the link

قصص سكس عمتي المحرومه هايجه علي زبي الكبيره في الشقه لوحدهم تستغل الفرصه وتمص زبه الكبير وتتناك بقوه في كسها الهايج بعنف .

قصص سكس مثيره جدا نيك عمتي الصاروخ خبره جدا تمارس الجنس مع شاب مراهق يمتع كسها بكل الاوضاع .

شاهد الان القصة كامله والفيديو علي موقعي سكس عرب يعرض لكم جميع القصص السكس الساخنه والمثيره جدا قصص سكس .

قصص سكس
قصص سكس

شاهد القصة .

نادية و شهرتها ناني 50 سنة .. مطلقة معاها ولدين توأم عايشة حياتها لأولادها و بس واحد مهندس بترول في الخليج و التاني مهندس بس مجند في الجيش .. ناني مافكرتش في الرجالة تاني بعد طلاقها… أمين ابن اخوها 42 سنة متجوز و حياته الزوجية مش مستقرة … مراته باردة جنسياً جداً و رغم انه وسيم و شيك و معاه فلوس لكن مش عاوز يخونها او يتجوز عليها بالرغم من انه كان زير نساء قبلها … أمين و ناني اصدقاء بسبب فرق السن. … و يوم خميس اتخانق مع مراته كالعادة بسبب برودها .. ساب البيت و لقي نفسه تحت بيت عمته ناني …ركن عربيته و طلع .. و هنا بدأت قصتنا…
ناني فتحت الباب و اتفاجأت بأمين
ناني : ميمي ؟ تعالي يا حبيبي.. ادخل
امين : ازيك يا عمتي .. معلش الوقت متأخر .. بس كالعادة اتخنقت و مالقيتش غيرك
ناني : مراتك برضه ؟ طب ما تتجوز … دا انت غريب
امين : هقولك إيه… ليكي حق .. بس بحبها
ناني : ما تخيبش خيبتي يا أمين… حبي لطليقي خلاني مافكرش في الرجالة … و عمري جري و عجزت
أمين : عجزتي ؟ فشر … دا انتي مزة … هههههه
ناني: بلاش اونطة و شوف مصلحتك يا أمين.
امين : بلاش كلامك عن الجواز يا ناني عشان انتي عارفه
ناني: طب يا ابني مش يمكن انت اللي معرفتش تحببها في الموضوع ده . مش يمكن طريقتك خلاها كرهت كدة ؟
أمين بعصبية: أنا ؟ مش كنت قلتلك اننا رحنا لدكتورة و قالت إن عندها انزيمات ناقصة و لازم تاخد علاج ؟ و غيرنا العلاج كذا مرة بأمر الدكتورة .. و سألتني عن اسلوبي في العلاقة .. طب اقولك .. و انا بقول للدكتورة انا بعمل ايه حسيت بالدكتورة اتشدت و كانت ممكن تسلم لي نفسها ..

انا متجوز جبل تلج يا عمتي …. جربت معاها كل حاجة .. مفيش فايدة … دي وصلتني اني امارس العادة السرية… تخيلي ؟
ناني : طب خلاص خلاص … ادخل استريح و بكرة نكمل … معلش يا حبيبي ماتتعصبش
أمين: انا اسف… صوتي كان عالي .. بس غصب عني .. انا مولع نار و هي ولا هي هنا
ناني : حاسة بيك يا ميمي …. اكيد … الوحدة تخليك تعمل اكتر من كدة .. معلش يا حبيبي.. قوم ريح طيب.
امين : انا هنام ع الكنبة هنا
ناني : لا طبعا ادخل اوضة العيال .. ولا اقولك .. تعالي نام جنبي زي زمان
أمين: ههههههه فاكرة يا ناني ؟ كنت اعيط و مش حد ينيمني غيرك .
ناني : هههههه.. قوم شوف حاجة في دولاب العيال مقاسك تنام بيها
أمين : نسيتي إن عيالك اقزام بالنسبة لي .هههههه .. هنام بهدومي و خلاص.
ناني و أمين دخلوا ينامو .. بس الجو حر و أمين مش عارف ينام ..كانوا نايمين ضهرهم لبعض و ناني حاسة بأمين قلقان .ناني: لو مش عارف تنام خش اوضة العيال .
امين : الفكرة ان اوضة ولادك حر اكتر و البنطلون مضايقني .
ناني : ايه ؟ بقيت تتكسف مني ؟ لو مكسوف تقلع خش اوضة العيال ولا اسيبك و اروح انا .
امين : لالالا خالص . اهوه
و امين قلع بنطلونه و رماه ع الكرسي قصاد السرير و نام تاني
ناني: فكرتني بطليقي لما كان بيرمي البنطلون كدة…. عارف يا أمين.. انا اكتر واحدة تحس بالنار بتاعتك … ساعات بفتكر احمد طليقي و ببقي عايزاه جنبي …. زي اي ست يعني .. بس معدش ينفع ….

قالت كدة و دموعها بدأت تنزل و صوت بكائها بقي واضح .. امين لف وشه ناحيتها .. حط ايده علي كتفها
أمين: خلاص يا ناني …. حاولي تغيري الموضوع و هدي نفسك
ناني لفت هي كمان وشها لوش أمين .. امين مد أيده مسح دموعها و هي طبطبت علي ايده
ناني : بجد يا أمين احساس وحش و عارفاه كويس … تقدر تقول اتعودت عليه .
امين : طيب خلاص بقي .. اضحكي… اقولك حاجة تضحكك .. اعملي زي ما بعمل …. ههههههه …
ناني ضربت أمين علي وشه قلم خفيف بهزار و ابتسمت
امين : أي… الحق عليا .. بقولك ع السر …. مش من زمان و اسرارنا مع بعض ؟
ناني : ههههههههه ايوة يا ميمي … فاكر الممرضة جارتكم … هههههه تدي لامك حقنة و امك تنام و انت تشتغل .. هههههههه ولا فاكر مرات خالك اللي لما شوفتها بتتجسس عليك و انت بتستحم عندهم … هههههههه
امين : هههههههه ايوة ههههههه رحت فاتح الباب و شاددها جوة الحمام . ههههههه…. طب مش فاكرة انتي بقي لما شوفتك ع السطوح مع عادل جاركم ؟ ههههههه وهو جري ورايا تعالي تعالي دا انا بساعدها في الغسيل . هههههههه
ولا قبل ما تتجوزي احمد لما دخلت عليكم ملط هههههههه
ناني : هههههههه … خلاص بقي يا واد عجزنا و اللي كان كان …. قول للزمان أرجع يا زمان ….
امين : يا ناني يا مزة بلاش تخزي العين … ههههه
ناني :لا صحيح .. مش باين عليا عجزت
امين اتعدل وقم من ع السرير .. شدها تقوم .. قامت وقفت قصاده .. لفها
امين : فين اللي عجزتي ده.. بقولك مزة
ناني : يا ابني مش شايف بطني نازلة ازاي ؟ ولا صدرى عامل ازاي
امين: ماله صدرك ما هو جميل اهو …..
ناني : عارف كان احمد بيحب صدري قوي . هههههههه كان لازم يرضع… بس كان عليه لسان … … يوه ما تخلنيش افتكر و اعصابي تتعب .

امين : لا لا تعالي نقعد … قولي قولي . واوعدك هقولك انا كمان ..ههههههه
ناني : هههههههه ما هي بايظة بايظة . يلللا …. بس نبدأ بيك … ماشي ؟
أمين: بصي يا ستي ..هحكيلك عن اول موقف مع الممرضة … مرة كنت بتفرج علي فيلم فيديو سكس و هي كانت مع امي بتديها الحقنة و انا عارف انها هتمشي … المهم لقيتها واقفة ورايا و الفيلم شغال و انا حالي متنيل … تبص ع الفيلم و تبص عليا .
ناني: تبص عليك ؟ تقصد علي ده .. و شاورت بعينها علي زب امين …بتعض علي شفايفها
امين: ايوة ههههههه المهم كان المشهد في الفيلم واحد بيعمل مع واحدة وضع الدوجي …. عارفاه؟
ناني :هههههه حفظاه .

امين : المهم هي طبعا كانت مطلقة هاجت … قالت لي اعلمك الحقن ازاي و تعملني الوضع ده بيتعمل ازاي … ههههههه بعدها علي طول اديتها اول حقنة ..ههههه حقنة شرجية …. بس كانت مولعة ….يا لهوي… خلاص يا عمتي …هههههه. انا اتشديت و مش ناقص . ههههههه
ناني : انت ليه قلت مطلقة و هاجت … ليه كدة يا أمين ؟ انت جرحتني .
امين : لا لا مش قصدي …حقك عليا
امين اخد ناني في حضنه .. نسي إن زبه كان لسة واقف لما كان بيحكي قصة الممرضة . ناني قربت اكتر من أمين. حست بزبه بيخبط وراكها . بعدت بسرعة و بصت عليه شافت حجم زبه تحت البوكسر … راحت ع السرير
ناني : خلاص تصبح على خير
ناني نامت و امين نام وراها .. قرب منها و حط ايده علي دراعها .
امين : مش قصدي صحيح يا عمتي .. ماتزعليش مني بجد ..
ناني : ازعل ليه يا عبيط .. انت قلت حاجة غلط ،؟ دي حقيقة ؟ بس الاهم في الست هو ازاي تتحكم في نفسها و اوقات كتير ببقي مولعة نار بس بتحكم في نفسي كويس…
امين : يعني مش زعلانة ؟
ناني: لأ يا حبيبي
أمين: طب ممكن تنيميني زي زمان ؟
ناني لفت حضنته .. و هو حط وشه في صدرها زي زمان و لف ايده علي ضهرها. و هو بتطبطب علي ضهره.
أمين: ممكن سؤال يا عمتي
ناني: أسأل يا حبيبي
أمين: عاوز اتحكم في نفسي زيك .. اقصد مش عايز اعمل العادة السرية تاني و مش عارف ابطل .
ناني : مش هتبطل .. ما هي دي الطريقة اللي تتحكم بيها .
امين قاطعها : إيه ؟ يعني انتي …؟
ناني : بما اننا صحاب… ايوة انا…..

امين : معاكي حاجة يعني زي اللي بتيقي مع الستات في الأفلام البورنو ؟
ناني : لأ بس بتصرف … بأيدي… و غيرها
أمين: سبعة و نص يعني … معلش احنا صحاب.. صح؟
ناني : صح
امين : بتبقي بتخيلي طبعا او بتتفرجي علي حاجة
ناني: بلاش كدة.. ماتحرجنيش معاك يا أمين.
امين : لا بجد عاوز اعرف .. اصل انا بتفرج علي أفلام و اعيش معاه ههههههه
ناني : انت جرئ جدا… بتفرج يا سيدي علي زفت . ممكن تسكت بقي … اقولك انا قايمة انام في اوضة العيال … تصبح على خير.
ناني قامت دخلت اوضة العيال و امين سابها تمشي و شغل موبايله و مش في دماغه عمته و بدأ يتفرج على سكس… بعد شوية سمع صوت انين خفيف .. قام يشوف عمته تكون تعبانة او بتعيط .. قرب من باب الاوضة سمع صوتها ..
ناني ،: احححححح. اوففففف …. عاوزاه كله … نيكني قوي … مش قادره..
امين بص من خرم الباب و كان النور مفتوح شاف ناني فاشخة رجليها و حاطة صوابعها في كسها و ايدها التانية بتدعك بزازها … مغمضة عينيها و رايحة خالص … اتشد اكتر و زبه كان واقف ..فتح الباب بشويش …. دخل و وقف قصادها ساكت بيتفرج و مستمتع بجسمها الصاروخ …. قرب من شفايفها ….كان لسانها علي شفتها اللي فوق .. شفط لسنها بسرعة … ناني فتحت عيونها لقيته نايم جنبها و بيبوسها … برقت بعينيها …. ضربته علي وشه ….بس ايده كانت وصلت عند كسها … لمس زنبورها بايده …
ناني : انت بتعمل ايه… يا مجنون ..
أمين: انا تعبان يا عمتي
ناني : شيل ايدك يا مجنون.. غلط كدة
امين : غلط ؟ ليه ؟ جسمك يحرك اي جبل غصب عنه …. بصي العسل نازل منك ازاي ؟
بيقول كده و صباغه داخل جوة كسها ….
ناني غمضت عيونها تاني … قفلت رجليها علي أيده
ناني بصوت بيرتعش : شيل ايدك…. اوعي … اااآآآه… مجنون
امين حط لسانه علي حلمة بزها … طلع زبه من البوكسر و شد ايدها تمسكه … قاومت بضعف .. و مسكته
ناني : انت بتعمل فيا إيه ….

امين : غلط يا ناني … اسمها انت هتعمل ايه.
امين بيلعب في كسها بعنف .. كسها بينزل… بيعضعض حلماتها … و هي ماسكة زبه و ايدها التانية علي دماغه ….
نزل بلسانه علي صرتها …. سوتها … شعرتها …. زنبورها …. دخل لسانه في كسها . بيزغرط بلسانه في كسها… ناني راحت منه اكتر … فتحت عيونها شافت زبه قصاد وشها .. اتعدلت له شفطته ببقها .
ناني : تعرف …. اول مرة همص … بس هخليك تجيبهم و تخلصني.
امين اتعدل … طلع علي ناني … مسك ايدها و حطها علي زبه .. رفع رجليها اليمين علي كتفه
ناني : هتعمل ايه يا مجنون ….
أمين: هنيكك يا أحلي عمة
امين دخل راس زبه بالراحة … و بدأ يفركه علي باب كسها
ناني : بتعمل كدة معاها و ماتسخنش ؟ دي باردة بجد.
امين : سخنتي يا ناني؟
ناني : لأ دا انا بريحك تجيبهم و خلاص …. لكن هسخن من إيه .
أمين : من زبي يا ناني . وهو بينيكك
ناني : من إيه ؟ احححححح
امين: زبي
ناني: ااااااه … ماله
أمين: بينيكك
ناني : بينكني ؟ طب نيكني قوي في كسي …ارضع قوي بزازي . نيكيني في كل مكان في جسمي … انا جعانة … هايجة
امين دخل زبه كله.. بيضانه بقت بتخبط في طيزها … هاجت اكتر
امين و ناني قضوا الليل كله نيك في نيك .و بعدها ناموا و لما صحيوا و بيفطروا ناني ضحكت و قالت لأمين.. تعرف ان السر في بيضانك .. هم اللي هيجوني اكتر. هههههههه
امين ضحك و حضنها و قال لها ههههههههههه…عمتي ناني بتحب بيضاني

Comments