قصص جنس محارم نيك الام الجامده جدا

51K
Share
Copy the link

قصص جنس محارم نيك الام الجامده جدا من ابنها العنتيل مراهق جدا محروم يشوف طيز امه الكبيره نايمه بقميص نوم شفاف يهيج ويغتصبها بعنف يدخل زبه في كسها بقوه خلفي وامامي صعب جدا باوضاع مثية جدا .

قصص جنس محارم ساخنه جدا نيك الام الصاروخ باوضاع مثيره جدا مش قادره تقوم قوة زبه الكبير جدا .

قصص سكس ساخنه جدا الام الصاروخ وابنها المنحرف هايج جدا علي جسم امه الوتكه يفشخ كسها ويطزها بعف.

شاهد القصة.

اسمي حسين وعندي 33 سنة انا حاليا بدون عمل حاولت اني اشتغل كتير بس كل ما ادخل شغلانة مكملش فيها شهر واسيبها يا اما خناقة مع رب العمل او خناقة مع زملائي في العمل او احس ان الشغل موش متناسب معايا المحصلة اني موش شغال بس ابويا راجل مبسوط وعندو حساب كبير في البنك بالاضافة لكام عمارة كده ماجرهم وكمان هوه شغال موظف في شركة كبيرة وبدات مشاكلي معاه من تقريبا 3 سنين لما قلتله اني عاوز اتجوز فراح رد عليا وقالي “تتجوز ايه يا عاطل يا فاشل انت ,انت لا معاك وظيفة ولا معاك فلوس تجيب شبكة ولا مهر ولا اي حاجه ولا حيلتك شقة غور اشتغل في الاول وبعد كدا تعالي قولي عاوز اتجوز” فطبعا انا اتغاظت جدا وقلتله ما تساعدني شوية ما انت معاك فلوس كتير وكمان ممكن اخد اي شقة في العمارات اللي عندك رد عليا وقالي “موش هديك اي حاجه وموش هساعدك خالص,شيل نفسك” انا اتغاظت في نفسي جدا وقررت اني انتقم منه ومفيش كام يوم وجاني تعب شديد وسخونية ورقدت في السرير وكانت امي بتنام جنبي المهم بعد ما بدات اتحسن شوية وفي ليلة صحيت من النوم ولقيت امي نايمة جنبي وافتكرت اني عاوز انتقم من والدي فقمت رافع قميص النوم بتاع امي لفوق شوية من غير ما تحس وبدات ادخل زبري في طيزها لحد ما زبري وقف علي خرم طيزها وانا بدخل زبري بهدوء في طيزها عشان ما تصحاش ولكن للاسف لقيتها صحيت فقمت حاطط ايدي علي بقها عشان ما تتكلمش وبدات انيكها بكل عنف وبكل قوتي ودخلت زبري جوه خرم طيزها وقمت منيمها علي بطنها وطلعت فوقها وانا حاطط ايدي علي بقها وبدات اتحرك بعنف شديد وكانت فرادي طيازها بتترج زي الجيلي من شدة التخبيط فيهم لحد ما جبت لبني جوه احشائها خرم طيزها واول ما خلصت قمت خلعت زبري من طيزها ونمت جنبها وهي نامت عادي خالص ولا كأن في حاجه حصلت ودا لانها كانت فقيرة وابويا لو عرف حاجه زي كدا هيطلقها ويرميها في الشارع فعشان كدا سكتت وما اتكلمتش المهم بعد القصة دي باسبوع لقيت زبري كلني تاني وعاوز انيك تاني وامي بطلت تنام جنبي بس امي متعودة كل يوم تصحي الصبح تخش الحمام وتستحمي فانا استغليت القصة دي وصحيت في الليل وامي نايمة وكسرت الترباس اللي بيقفل الباب فلما امي صحيت في الصبح عشان تستحمي لقيت الترباس بايظ فقفلت الباب كدا عادي ودخلت تستحمي فقمت فاتح عليها الباب ودخلتلها في الحمام وكل دا طبعا ابويا كان راح الشغل خلاص المهم دخلت جوه فقالتلي عاوز ايه يا واد قلتلها زبري واكلني وقمت هاجم عليها مسكت بزازها وقعدت اعصر في بزازها وامص فيهم و حاطط البزه اليمين في بقي وعمال امص فيها بكل قوة كاني عيل صغير عاوز يرضع والبزه الشمال ماسكها بايدي بس بزاز امي كانت كبيرة اوي فعشان كدا يدوب ايدي ماسكة الحلمات والهالة السودا اللي حول الحلمات ونزلت عصر في بزتها بايدي كانت طريه جدا ومدلدلة وحلمات بزازها سودا وكبيرة جدا وبعد كدا قمت عدلت وشها ناحية البانيو ورفعت رجلها اليمين علي البانيو وحطيت ايدي حوالين بطنها وقفشتها وقمت مدخل زبري من تحت في كسها واول ما دخلت زبري في كسها لقيت امي اتأوهت زي اللبوة اللي عايزة تتناك فبدات انيكها في كسها وكنت بحرك زبري بسرعة سريعة جدا داخل وخارج من كس امي ,كان واضح جدا انها جعانة نيك لانها كانت لفت ايديها ورايا وحطت ايديها علي طيزي فكل ما انزل بزبري بره كسها لتحت تقوم هي تشدني عليها تاني بسرعة عشان تدخل زبري جوه كسها تاني كانها موش عاوزة زبري يخرج من كسها تماما و كان كسها واسع اوي وزنبور كسها كان كبير وطويل كان مدلدل علي زبري وهوه داخل وخارج من كس امي لحد ما جبت لبني جوه كسها وطلع مني اللبن كانه حمم مندفعة من الشهوة المهم خلصت نيك في كسها ولقيت زبري موش عاوز ينام فقمت ماسك امي ومرقدها في البانيو ورفعت طيزها لفوق وبدات اغتصب طيز امي الطرية ودخلت زبري في طيزها كان خرم طيزها ضيق اوي وكان بيعصر زبري عصر وكنت لما بحاول ادخل زبري في طيزها بضغط خرم طيزها الشديد علي زبري وممانعة خرم طيزها لدخول زبري جوه مصارينها بس كنت بدخل بالعافية ومن شدة عصر خرم طيزها لزبري والسخونة الشديدة اللي جوه مصارينها ما كنتش بلحق ادخله 5 او 6 مرات والاقي نفسي قذفت حمم اللبن مره تاني مع اني كنت لسه منزل من شوية

Comments