قصص سكس المحارم قصتي مع بنت عمي المتزوجة

516
Share
Copy the link

قصص سكس المحارم قصتي مع بنت عمي المتزوجة كامله موقع سكس عرب يعرض لكم اليوم موضوع عن قصص سكس محارم المراهق مع بنت عمه الجميله جسمها جامد جدا شرموطه هايجه جدا تقوم باغراء ابن عمها الصايع في البيت تخلع ملابسها وتمص زبه الكبير وتتناك باحتراف في كسها الضيق .

 

قصص سكس المحارم نيك بنت عمي الشرموطه خبره تعشق الجنس وممارة النيك الخلفي وامامي صعب جدا تستغل الفرصه ابن عمها هايجه وزبه منتصب تتناك وتمص زبه باحتراف واحلي متعه جنسيه .

 

قصص سكس ساخنه جدا اول مره تشوفها في حياتك .

قصص سكس المحارم
قصص سكس المحارم

الجزء الاول
مساء الخير
انا خالد عندى ٢٨ سنه انهردة اول مرة احكى قصه حقيقيه من اول ما كان عندى ١٧ سنه احنا اسره عايشه في قريه انا فرد من العائلة واختى متجوزه ابن عمى وابن عمى وابن عمى الثانى متجوز بنت عمي وبنت عمى دى هى بطلة قصتنا هى حاليا تقريبا ٣٧ سنه
اول ما اتجوزت اختى كنت بروح عندها كثير وطبيعي مفيش مشكله وكنت بشوف بنت عمى وكانت بتهزر معايا وبتعاملنى اخوها صغير انا المهم كنت بروح كثير وبعد سفر زوج اختة بقيت ابات وبقيت شبه عايش معاهم وابن عمى الثانى تقريبا بيخرج ٦ الصبح بيرجع ٣ باليل لظروف شغله لانه شغال شفتين واختى وبنت عمى اتعودو عليا لان بقيت مش مخليهم محتاجين حاجه كل حاجه بجيبها من بره ونفعد نلعب ونهزر ومكتش في دماغى حاجه لحد في يوم بنت عمى بتهزر.وتقول و**** يا حبيبي مش ناقص غير نحمل منك انت بقيت راجل البيت بس لما تكبر شوية وقعدو يهزرو هى طبعها شخصيتها قوية على كل العائلة باثتناء ابويا وعمى المهم في يوم قاعد وكانت طالعه من الحمام لافه الفوطه وشعرها على ظهرها مبلول وانا قاعد شفتها حسيت انى شوفت ملاك الجسم ابيض ومشدود تحس نسيت اقولكم هي فيها شبه من سهير رمزي في الشكل والطول والجمال ومن وقتها وانا بدات احس انى عايز اشوفها ع طول عدت الايام وكبرت شوية وبدات العب رياضه وجسمى اتغير وفي يوم كانت قاعده تعمل ظوافر رجليها بقولها عايز كوبايه عصير قالت من عنيا ولسه هتقوم وكانت هتقع تقريبا رجلها حصلها التواء قعد ومسكت رجلها وقعدت ادلك فيها من نظافتها وبياضها حسيت انى درجه حراراتى ٨٠ وانا في سن البلوغ والمراهقه مسكت رجلها قلتلها خفت من التدليك قالت لسه مسكت رجلها وعملت ليها حركه لرجله عملت طقطقه قالت اى بصوت يجنن مسكت رجلها وبوستها كثير قلتلها الف سلامه راحت عامله رجلها ومسكت راسي وباستها وباستنى في خدى وقالت انت سيد الرجاله متبوسش رجل حد تانى وانا اتكسفت وانا وقايم كنت لابس بنطلون رياضي ضيق وزبي واقف مكنتش واخد بالى انه هيقطع البنطلون وبصت عليه وضحكت وانا خدت بالى وجريت ورجعت بيتنا ٣ ايام مروحتش بعتولى روحت اختى بتسال بطلت تيجى ليه قلتلها مشغول . ومحصلش اى مواقف تانى بس بقيت بتابع بنت عممى ووبقيت بغير عليها حتى من جوزها وفي مرة كنت داخل سمعت وهو بينكها قعد اسمع الصوت تقوله معندكش غير ترفع رجليها ودخله وبعدين ت…..خ وتنام وبعدين جريت عشان محدش يشوفنى وهى بدات تاخد بالها منى انى ببص عليها وعدى سنتين تقرييا واختى ولدت ويوم السبوع كانت لابسه عبايه حمرا نار وانا كنت واقف مش شايف غيرها وهى كانت واقفه جمبي وفجائة النور قطع تجرات وروحت مبعبصها وبعدت ايدى ودقيقه تانى وروحت ماسكت طيزها بايدى ملبن وبعبصتها وبعدت خطوتين ور…نا ستر والنور نور بصت وعرفتنى انا وضحكت خفت وتانى يوم روحت قال وصل الشقي الى مش ساهل وخدتنى ع جمب وقلتلى الى عملته امبارح قلتلها عملت ايه قالت هتستهبل لو معترفتش هقول لاختك قولتها ايوة انا وانا بحبك من زمان وجريت
باقي الجزء الثانى لو عجبتكم هكمل


الجزء الثانى
شكرا لردودكم الحلوه
وصلت لما واجهتنى انى انا الى بعبصتها وانا اعترفت وجريت واختفيت كام يوم وفي يوم جات عندنا البيت
وكانت قاعده مع امى ولما دخلت شوفتها اوترت ندهت عليا كنت فين ومش بنشوفك امى قالت ايه مش بيشوف طلباتكم ولا ايه اخلى ابوه يقصف رقبته ردت بنت عمى قالت محدش يقدر ده راجل وهو بعتبر اخونا الكبير وراجل البيت . قلتلهم معلهش هدخل انام وتعبان شوية دخلت وهى جات ورايا عادى لانها بيعتبروها كانها امى عشان السن وشخصيتها فارضه على الكل تحسها جبروت الكل بيعملها حساب المهم دخلت وقلعت وكنت بالبكسر بستعد انام بحب انام بالبكسر بس هى خبطت ودخلت على طول من غير ما تعطى فرصه مسكت فوطه وحطيتها ع وسطى قلتلها ايه ده قالتى بتتكسف ده بنتى من سنك اتوترت وقولت ماشي دخلت قفلت ساتره الاوضه وقلتلى ارتبلك السرير وقعدت ترتب وانا عينى هنطلع عليها جسم مشدود وطيز تهز احسنها راجل ورجلين متقولش دى من الصعيد بياض ومنكير وراحت قاعده قلتلى اقعد قعدت قالت انا مش هقولك غير كلمتين انا بنت عمك ومرات ابن عمك يعنى انا شرفك لو حصلى حاجه عليا لو كلمه العيله كلها راسها في الطين قلتلها اكيد قالت كده متفقين قالت طيب ينفع الى عملته ده اولا انا اكبر منك وسنك اكبر من بنتى بسنه او اقل ينفع الى عملته انت لسه صغير وتشوف قدامك احلى البنات شاور والى تشاور عليها مبقاش انا لو مجوزتهالك قلتلها انا مش صغير قالت صغير ولسه مفعوص بالنسبالى بس ميمنعش انك سيد الرجاله وقدامك الدنيا كلها هى من الاخر عيزانى لبنتها انا عرقت من كلامها وباين عليا عملت بايدها على وشى تمسح العرق ايدها ناعمه اوووى بدا زبي يوقف قلعت طرحتها وقعدت تنشف عرقي وايديها على وشي وصدري ولعت ومسكت ايدها وقعدت ابوس فيها واقولها انا بحبك وانا مش صغير ومحدش هيعرف انى بحبك وانتى اى حاجه قلتهالى عرفتى انى قلتها لحد قالت لا ونفسها بدا يعلى وقعدت ابوسها في ايدها وبصيت على او صدرها شوفت بدايه صدرها ولعت وصلت درجه حراراتى ١٠٠ قامت وقالت كفايه انا قومت وزبي بقي قدامى هيقطع البوكسر قالت انت ابنى وحضنتنى زبي خبط فيها وهي حست وقعدت تطبطب عليا حسيت فعلا احساس غريب قربت منها وبوستها بوسه طويله من شفايفها واقولها انا بحبك انتى حلم عمري انتى مولاتى انتى ملكه انتى امى واختى وبنت عمى انتى كل حاجه انا نفسي اكون تحت رجليكى وبوستها بوسها تدوخ انا اعرف ابوس من الافلام وكده . وفاجئة فاقت بعد ما قطعت شفايفها بوس وراحت تمشي جريت وراها وحضنتها من ورى وزبي بقي جوى طيزها قالت تسبينى سبتها وجريت .
نسيت اقولكم انى صغير فعلا بس جسمى قوى وعصب وزبي في وقتها كله عروق وطويل ونظيف وعمري ما ضربت عشره ورياضي عضلات بطنى ظاهره انا جسمى كله في الوقت ده مطعليش شعر غير كام شعره في صدري .
عدى كام يوم ورحت قابلت اختى كنت متعطر وعامل شعري ولابس لبس ولا كانى عريس وباستنى وقعدنا نتكلم وسالت على بنت عمى قالت فوق هتنشر غسيل
جاتت لابسه عبايه خفيفه يلا ظاهره الاندر بس ومش لابسه سنتيان دخلت وقالت اهلا براجل البيت في راجل يسيب حريمه كده لوحدها ومش يسال عليها . اختى ضحكت وقالت عندك حق المهم عطتينا ظهرها ومشيت وانا ابص عليها عينى قطعت العبايه ودخلت ع خرم طيزها ع طول كنت نفسي اجري واشم ربحت طيزها . اختى بصت وضخكت وقلتلها البسي حاجه حشمه راجل البيت عينه عليكى شايف كل حاجه ضحكت وقالت براحته
يعتى حسين احسن منه ما البضاعه كلها قدامه ومش بيعمل حاجه ودخلت وشويه وجات وقعدت يكلمو ونهزر قولت اقوم اروح الحمام قومت وراحت ضربانى ع طيزى قالت روح ياوحش شكلك رايح مشوار متشيك روحت وجيت لقيتها قاعده ولامه العبايه ركبها ورجليها باينين قعدت اختى قالت هدخل اشوف الواد دخلت وانا ابص ع رجليها قالت عينك يا واد قلتلها ماهما ملبن قالت عجبينك قولت قالت اتفضلهم وضحكت وانا ما صدقت نزلت بوس فيهم وتحسيس وهى تضحك تقول مجنون ايه ده وساحت وروحت فاتح رجليها وشوف الاندر الاحمر اتجنت بثانيه كان وشي عليه وهى بتحاول تحوشنى وانا ببوس واشم قلتلى اختك تشوفنا انت مجنون .
وانا مسمعتش وقعدت الحس واشم من فوق الكلوت راحت شدانى من شغري وجعتنى طلعت راسي بس مطلعتش فاضي طلعت بالكلوت قالت يخرب بيتك ولملمت نفسها عشان اختى كانت شكلها طالعه . قعدت خدت نفسها وقالت ايه ده حرام الى عايز تعمله قلتلها مش حرام انا عايزك انتى وبس هى ندهت ع اختى قالتلها اتخرتى ليه قالت برضع الواد واغيرله عملى حاجه لخالد يشربها . ما صدقت راحت قايمه ولسه هتمشي ورحت رقعها ع طيزها بكف وجعها ودخلت المطبخ وانا دخلت وراها لقيتها بتدلك مكان الضربه قلتلها وجعتك قالت ايه قلتلها تنقطع ايدى قالت بعد الشر قلتلها حقك عليا ورينى ولفت وانا نزلت وقعدت ابوسها قالت بس يا دكتور متعملهاش حجه دفست وشي في طيزها وان الحبايه خفيفه تحس طيزها كلها فى ايدك حاولت تحوشنى بس مقاومه ضعيفه وانا رحت رافع العبايه وشوفت طيز ملهاش مثيل طيز تحسها حمره وطريه ومشدوده تقولى كفايه بايدى دوست ع ظهرها وطت وانا روحت فاتح طيزها وشميت تقول ريحه مسك ريحه حلوه هنعرف السبب بعدين وقعدت ابوس واقول مش حرام دى تبقي مستخبيه واشم والحس ورحت مدخل لسانى لقيته ضيق اوى بليت صباعى الاوسط مدخلش وبليت الصغير مدخلش استغربت اول مره اشو٥ خرم طيز كنت فاكر كلها نفس طيزها قعدت الحس وابوس ونزلت لكس لحسته وهى كانت هتقع قالت كفايه عشان اختك مرضتش راحت ضربانى بالقلم فوقت قالت كفايه هتفضحنا .اختى ندهت عليها هتعملو ايه ردت عليها بنفس مقطوع هنعمل عصير مكان الى اتكب قالت اطلع استنانى قولت طيب قالت خد رايح فين ادخل الحمام شوف المصيبه دى الى واقفه ع زبي قولت اعمل ايه معرفش قولتها مبضربش عشرات انا قالت ادخل الحمام حط على مايه بارده . قولت ماشي وانا روحت ماسكها واخدت بوسها منها تدوخ الصاحى . قالت ادخل حسابنا بعدين . دخلت الحمام

. الجزء الثالث شكرا حبيبي على التعليقات القصه حقيقه والاجزاء القادمه جميله وفيها شخصيات تانى اتمنى تفاعل اكثر من كده عشان اتحمس واكمل .
وقفنا لما كنت بلحس طيزها واختى نادت علينا دخلت الحمام بعد بوسه جامده اوى دخلت وحاسس زبي هيغرقع طلعت الاندر من جيبي بتاعها وقعدت اشم فيه والحس مكان كسها وطيزها . طلعت وبينا نظرات قامت قالت هاخد دش واغير هدومى اختى قالت ايوة ياختى احسن استري نفسك اصلا انتى قاعده عريانه قدام الواد ردت بنت عمى قلتلها عادى ياختى حتى لو عريانه هو غريب . ابتسمت وبعدين مشيت لما اختى قالت يلا روح شوف هتعمل ايه رجعت تانى يوم لقيت بنت عمى تتجنبنى ومش بتكلمنى ومره دخلت سلمت دخلت فقولت مالها قالت مش عارفه قلتلها ادخل اشوفها قالت ادخل . خبطت ودخلت لقيتها بترتب في الدولاب بقولها مالك زعلانه قالت مفيش انا زعلتك في حاجه قالت مفيش . ارجعكم شوية تخيلو كل الى عملته معاها لحد دلواتى مشفتش كسها كلها ولا شافت زبي .ولا حتى صدرها كامل . قلتلها انا زعلتك قالت ايوة ومتعملش كده تانى لاضر اقول لاختك ومتجيش البيت تانى عيل صغير زيك يخلينى مش كويسه كده انا مكناش حد يجرء ويرفع عينه فيا قلتلها انا اسف وانا نفسي متجرلش ونزلت ع رجلها ابوسها وقلها انا خدامك اعملى الى نفسك فيه فيا وقعدت ابوس هى فعدت ومسكتنى من شعري وقلتلى انت سيد الرجاله متعملش كده بس مينفعش نكمل مسكت رجلها وقعدت ابوس فيها وامص صوابعها صباع صباع تقولى كفايه كفايه طيب وانا ابوس وفي ثانيه كنت فوقها ابوس في شفايفها وبقيت عجينه في ايدى طلعت صدرها قعدت ارضع فيها وقولها انتى اجمل وحده شفتها وتقولى كفايه حرام عليك انت اتعلمت كل ده فين اقولها انتى وانا نايم بحلم بعمل كده وارضع في صدرها وقلتها العبايه لابسه قميص اندر لون اسود وبدون سنتيان وقعدت ارضع في صدرها ونزلت اشم في كسها وابوس في وراكها رفعت القميص بانت بطنها توقعت في كرش بس مفيش غير بطن جميله مسطحه ومسكت الاندر وقلعته ونزلت لحس ومث واكل وانزل ع خرم طيزها والحس بقولها معقول ريحته حلوه حتى خرم طيزك ريحته حلوة تقولى حرام عليك يا مجنون انا متجوزه ٢٠ سنه معملتش كده ابدا قولتها اعتبري نفسك متجوزه جديد وقومت نمت عليها لقيت ايدها عند زبي بثانيه قلعت وشافته فتحت بوقها تقولى ايه ده مكنتش متوقعه كبرت كده ومسكته وقعدت تلعب فيه بايده وانا نومتها تانى وقررت ادخله قالت لا مش دلواتى اختك بره انا هريحك وفي يوم تانى نكمل ومسكت زبي تمشيه على صدرها وباسته وشمت ريحته وانا زبي ابيض وطويل ونظيف جسمى بطبعه مفيش شعر قالت اول مره اشوف راجل ونظيف وقعدت تدلك ومسكت زبي وبقيت تمشيه على كسها ورحت ناطر لبن غرقتها تقولى لبن البكر كثير انت فزيع قامت مسحت نفسها ونظفت زبي وقالت ده هخليه ذكري زى الاندر بتاعى الى معاك وانا بقي نفسي عالي اول مره انزل قالت نام ع السرير وقعدت تدلك صدري لحد ما هديت ولبست قالت اعمل نفسك بتصلح في الدولاب وانا هطلع اقول لاختك بتصلحه اتفك وفعلا طلعت قالت لاختى وانا هديت وطلعت وكنت مبسوط وزعلان مبسوط انى عملت كل الى نفسى فيه وزعلان انى نزلت بسرعه ومنكتهاش في كسها
انتهى الجزء
منتظر ردودكم وتوقاتكم للاجزاء القادمه

الجزء الرابع
خلص الجزء الثالث لما طلعت من الاوضه واختى شافتنى وشي احمر بتقولى مالك يا واد كله ده في دولاب ولا كنت بتحفر في اوضه جوه قلتلها الخشب ثقيل انا مروح عايزين حاجه بنت عمى وشها في الارض وحاسس انها عندها تانيب ضمير ومشيت ثانى يوم رحت عندهم قعدت شوية ومقدرتش استفرد بيها باليل لقيتهم عندنا هى واختى المهم حاولت اخدها ع جنب معرفتش ابويا وامى ومرات اخويا واختى والعيال البيت زحمه لقيتها ميلت ع اختى وفهمت انها عايزه تدخل الحمام وقلتلها هطلع فوق عشان القاعدين .
المهم طلعت هى وكانت لابسه عبايه وطرحه وشبب يجنو عليها . انا طلعت وراها من غير ما حد يعرف وشفتها دخلت الحمام واستنتها لما طلعت ودخلت اوضه اختى تعمل الطرحه وانا دخلت وراها قلتلى بتعمل اى هنا قلتلها جاى الحمام قولت ما دخلت قولتها انتى زعلانه منى قالت ابدا بس ميمنعش انى الى حصل انسي يحصل ثانى قولتها انا بحبك قالت انسي يحصل قلتلها انا معجبتكيش قالت ابدا عجبتنى وعاحبنى من زمان انا مربياك وقلتلها وانا كبرت قالت عارفه بس انا متجوزه ومتجوزه ابن عمك يعنى انا اختك وهو اخوك واحنا الاثنين مربينك ومينفعش الى حصل يحصل تانى المهم قلتلى اوعى عشان انزل وسبيتها وهى ونازله بعبصتها وهى جريت نزلت تحت وانا نزلت وراها وبقيت زى المجنون نزلنا وطلبو قهوة دخلت تعملها عشان هى احسن وحده تعمل قهوه بدات اتسرسب عشان ادخل وراها وفعلا دخلت على طول حضنتها اتخضت قالت انت اتجننت ولسه هتتكلم كانت شفايها جوه بقي وسندتها ع الحيط وبوس وقفش قالت كفايه حد يشوفنا وزقتنى وجمعت نفسها وقالت انا هقول لعمى والى يحصل يحصل قلتلها انا بحبك ومش بخاف قولى الى تقوليله قالت الى بيحب حد يضره كده قلتلها لا قالت طيب قلتلها انا مستعد اعملك اى حاجه ترضيكى انا بحبك وخدامك وخاتم في اصباعك ضحكت وقالت تعرف العيله كلها بتسمع كلامى الا انت قلتلها انا منهرده بتاعك قالت اى حاجه اقولها تعملها قولت اه حتى ابوس رجلك عشان ارضيكى قالت انزل بوس اترددت قالت شوفت قلتلها هبوس غشان بحبك انا بوستها قبل كده بمزاجى بس المره دى غصب عنى قالت هتبوس بمزاجك بوس مش هتبوس براحتك نزلت بوستها وبعدين قعدت ونزلت بوس ولحس ورايحه قايمه خضنتها وبوستها وطلعت ورحو واختى قالت تعال بات معايا عشان الواد سخن لا يتعب باليل روحت معاهم وع باليل لقيت ابن عمى رجع من الشغل لانه بياخد كل اسبوعين يومين اجازه المهم جه اليل وسمعت اصوات طلعت اتسحب ولقيت من عند اوضه بنت عمى بتيكلمو مع بعض وبيقولها بدوسي ع زبي اوى ليه كده تقوله معاك زب زى راجل الدكه ومش عارف تستخدمه تضحك قالها يا مره والعيال دى كلها قلتله مش بالعيال لازم تمتعنى تحتك متعرفش مداعبه ودلع قالها يمره كبرنا ع كده قلتله مكبرناش بدليل زبك اهو واقف قالها عايزينى اعمل ايه قلتله متعرفش تبوس تلحس اقلها الحس ايه قلتله تلحس كسي شوف حتى عامل زى التفاحه اهو قالها اتجننتى عيزانى الحس القرف ده انا انيك وبس قلتله نيك يا اخويا اخسن من مفيش خساره فيك زبك وقام قلها الاندر قلتله بالراحه قالها مالك انهرده مايصه كده قلتله عايزه اتناك بمزاج فتح رجلها وهى مسكت زبه وبلته بايدها وانا بتفرح من الباب فيه زى فتحه كده جنب الخشبه والحيط وراح مدخله صوت واشتغل ترزيع وهى تزوم تحته نيك يمكن ٢٠ دقيقه ونزل ونام جمبها وخلص . لقيت هو يومين قاعد ثانى يوم لقيتها طالعه كانها متغوره اختى ضحكت وقلتلها الغشيم غشيم وضحكو قالت نصيبنا قولت بتتكلمو ع ايه قالو لما تكبر تفهم زعلت من الكلمه ومشيت وعرفت ان جوزها قاعد مش هوصلها . اختفيت يومين ورحت عند اختى سالت عليها قالت راحت عند امها كام يوم بيقولو عيانه يوم ورحت انا وامى كاننا بنسال عليهم ونطمن انها عيانه رحنا وقعدنا وشوية هى قالت لامها هطلع امسك شوية فراخ وحمام عشان الغدا والعشا قلتلها شوفي حد مش هتقدري لوحدك قولت اروح انا قالت تعال روحت واول ما دخلنا السطوح فوق نظام اوض والبيت وسط ارض يعنى مختصر دخلت معاها وروحت مدخل صابعى في طيزها حسيته دخل كله قالتى مش هتبطل شقاوة قلتلك طيزك حلوه قوى قالت مافي طياز كثير اشمعنى انا قلتلها بحبك ومسكتها في حضنى عرفت نقطة ضعفها عايزه حنيه ورومناسيه وطبطبه حضنتها وقعدت ابوس فيها قالت اصبر تعالى شكلك مولع وهريحك ونزلنا بوس واحضان ورضعت صدرها قولتلها مش هتخلينى انيكك ابقي قالت النيك ليه اصول انا منفعش اتناك في عشه فراخ شايفنى شرموطه قولتله ملكه كان في زى الاوضه نظيفه وفيها مكان قعده نيمتها ونيمت فوقيها وقعدت بوس ورضعت صدرها وبطنها ونيمتها ع بطنها ونزلت الشورت شويه كانت لابسه شورت لونه ازرق ودفست وشي فيها وريحه عرقها تجنن تقولى في ريحه ولا ايه قلتلها ريحه مسك قالت ايوة لازم اولع مسك كل يوم واقف فوقيه ونزلت لحست خرم طيز احمر ونضيف وصغير مبيدخلش الهوا ونزلت لحس ونزلت ع كسها لحد ما نزلت هى وانا طلعت زبي ولسه هدخله قفلت رجليها قالت انا قولت ايه روحت احطه عند طيزها قامت وقالت انسي وقامت وانا مولع منزلتش قالتلى منزلتش خليك كده عشان تتربي وانا هربيك قلتلها لا عشان خاطري قالتلى لما تسمع الكلام انسي هى واقفه وانا قاعد ع الارض وروحت موطى عى رجلها وقعدت ابوس وقلها بحبك قالت انسي حسيتها ضعفت شوية وانا كنت قالع وطيزي وانا بوضع ابوس ضربتنى ع طيزي قالت طيزك حلوه نظيفه ولا ايه قولت نظيفه قالت لف ووطى لفيت ووطيت فتحت طيزى وقالت طيز بنوته حلوه وراحت قاعده من وره ومسكت زبي من تحت وايد تدلك زبي وايد تلعب في طيزى قالت هعملك كشف هشوفك بنت بنوت ولا ايه وتفت ع خرم طيزى وراحت تدخل صابعها مدخلش غير الصغير قالت لا بكر لف لفيت ومسكت زبي مص ولحس في بيضانى لحد ما نزلت وقالت كفايه قوم عشان متتعبش ومسكنا الفراخ ونزلنا بس طول اليوم واليل منكد على نفسي انا كنت مسيطر هى قلبت السيطره عدى كام يوم ورحت عندها قالو فوق قولت اطلع اشوف كانت عايزه حاجه اشتريها طلعت دور كامل مفهوش حد غيرها خبطت ودخلت كانت لابسه قميص نوم طويل سلمت وطبعا بوسه واحضان وبعدين قعدت بقولها مالك قالت اطلع بره مينفعش نعمل كده تانى اتعصبت عليها انتى بتلعبي بيا كل شويه بكلام قالت وطى صوتك حد يسمع مسكت ايدها ولفيتها ورى ظهرها ورحت رافع القميص ورحت ضاربها ع طيزها كل اضرب وقولها انتى بتاعتى . اضرب انا بحبك . اضرب انا هعمل ال انا عايزه وبمزاجى قعدت اضرب لحد ما طيزها بقيت حمرا وهى خايفه تصوت دخلت صابعي في كسها ولحسته ودخلته تانى وهى خايفه تصوت حد يسمع لفيتها قولتلها انا لو عايز انيك هنيكك بس نفسي انيكك بمزاج وعلى سريرك عشان انتى ملكه . ومشيت
خلص الجزء نتقابل في باقي القصه شكرا

الجزء الرابع
مساء الخير او صباح الخير حسب توقيتك عزيزي القاري
القصه حقيقية اتمني تنال اعجابكم وشجعونا بالتفاعل
وقفنا في القصه لما ضربتها ع طيزها ومشيت
وقعدت يومين مش بروح عندهم ولا بشوفها ولا تشوفني
المهم سمعت خبر مرات عمي تعبت نقلوها للمستشفي
وانا روحت انا واختي وامي بالعربيه بتاعتنا ورحنا هناك وكانت تعبانه المهم قعدنا كام ساعه لحد ما قالو اتحسنت بس لازم تتحجز عشان زيادة اطمنان المهم قالو محدش يقعد مقعدتش غير حبيبتي بنت عمي وانا قولت هقعد معاهم قولت هوصلهم كلهم وارحعلكم المهم وانا راجع جبت اكل وفاكهه وعصير وركنت العربيه وبتنا اليله دي محصلش حاجه غير نظرات وهي عامله انها زعلانه كل يوم يجيو يطمنو عليها اليوم الثالث قالت لاختها اقعدي مع امك هروح اخد دش وغير هدومي واجي وانا قولت هوصلك قالت ماشي اخدتها وقعدنا نتكلم في العربيه وصلنا البيت قلتلها هروح البيت شوية وتجيلك ونمشي قالت ماشي روحت مكملتش دققتين ورجعتلها لقيتها في الحمام اخدت دش وطالعه اتفاجائت انها شافتني قالت لحقت تيجي واتكسفت كانت لابسه قميص لونه روز انا سخنت خبطت عليها قالت ادخل قالت عارفه انك عايز تدخل قعدت قدام التسريحه تسرح شعرها جيت من ورا بوست ع راسها قلتلها اسف على اخر مره وبوستها في رقبتها ومسكتها قلتلها مش هبطل غير ما تقولى سامحتك قالت خلاص مفيش حاجه بوستها في خدها ورقبتها ووري ودنها نفسها على قالت مش هتبطل الى هتعمله غير لما نتفضح قلتلها محدش قاعد نزلت على شفايفها بوس ومصمصمه شفايف وطلعت صدرها وبقيت امسكه في ايدى وقعدت ارضع شوية وابوس شوية وهى تقول كفايه حرام عليك اتعلمت كل ده فين ابوس وارضع وقلعت البنطلون بايد والثانيه بتلعب فيها طلعت صدرها الاثنين ارضع والعب بلسانه ونزلت تحت باطها لقيته قطن نظيف وبيلمع شكله مطلعش في شعر ابدا قعدت الحس سلمت خالص هى نزلت رفعت القميص وقعدت ابوس في بطنها وادخل لسانى في صرتها لقيتها لابسه شورت هى لما تكون طالعه بتلبس شورت مش اندر عشان العبايه وكده
نزلت اشم وابوس فوقه ولسه هقلها تقولى لا عشان خاطري كفايه كده وانا بصباعى على بوقي هوس لما عملت كده حسيت ان خلاص سيطرت عليها والهيبة والجربوت وقعو قدامى انا الراجل او الشخص الوحيده الى سبطرت عليها .
قلعتها ولقيت كس عايز تقول احمر قول وردي قول كس ناعم ونظيف جسمها كله عامل زى جسم بيبي وفتحت رجليها وبوسته قلتله اخير شفتك قلتلك وبوسته تانى ومشيت لسانى عليه بحنيه ورمناسيه من نعومته يجبرك تكون ناعم لا تجرحه قعدت الحس وانزل لتحت وفوق وبعدين انزل لخرم طيزها الحس نزلت على وشي وبوقي كان طعمه حلو وهى تقول كفايه حرام عليك نزلت لوراكها بوس ولحس ورفعت رجليها امص صوابعه صباع صباع متقوليش دى رجلين بتنزل ع الارض من نعومتها ولا زى اى ست في قريه نمت عليها كلى رحت اقلع التشيرت ساعدتنى وقتها عرفت انى هكمل انيك لان كنت خايف تعمل زى كل مره نمت عليها قلعتها القميص ومسكت شايفها ايدها نزلت ع زبي مسكته همست في اذنها قلتلها عجبك قالت اه قلعت الشورت فتحت رجليها وبدات ادخل زبي عشان اول مره انيك معنديش خبره لقيتها فتحت رجلها ومسكت زبي تطلع وتنزل على شفرات كسها لحد ما اتبل وحطتها ع اول كسها وقالت دخل بس بالراحه دخلت حتى وعشان مستعجل نزلت عليها مره وحده صرخت لو في حد في الشارع يسمع صوتها لفت رجليها ع ظهري وقالت اصبر مكملتش دقيقه وقالت اطلع وانزل زى الرهوان قالت بالراحه ع نفسك عشان متنزلش بسرعه وبقيت شغال وبعدين نيمتها ع بطنها ودخلت وضع الدوجى في الاول كان صعب بس دخل وانبسطت وبعدين نيمتها تانى ورفعت رجليها ع كتفي واشتغلت تطلغ وانزل لحد ما نزلتهم وفضلنا حاضتين بعض لحد نص ساعه رنت اختها رديت عليها وانا في حضنها قلتلها لقيت الميه مغركه الدنيا في الشقه هخلص واجى ورنيت اختى وقولت نفس الكلام بقينا نايمين في حضن بعد وبتلعب في شعري تقولى انت عملت فيا ايه قلتلها بحبك وانا من ايدك دى لايدك دى باستنى ومسكت شفايفه دخلت لسانها في بوقي وانا العكس قالت يلا قوم ناخد دش عشان منتاخرش مسكتها قالت يلا بس انا معاك هروح فين قومنا مع بعض اخدنا دش وطبعا بوس مبطلش ودعكت جسمى وركزت ع طيزى وزبي اوى وطلعنا دخلت المطبخ جابت فاكهه وقعدت تاكلنى وانا قومت عريان ضربتنى ع طيزى قالت طيزك حلوه قولت طيزى بس قالت كل حاجه فيك حلوه دخلنا اوضه النوم عشان نلبس بصينا لبعض وحضنا بعض تانى بس اول مره احسها اقوى منى مسكتنى من شعري وعطتينى بوسه وقعدنا نبوس زقتنى ع السرير ومسكت زبي تشم وتبوس وبعدين تلحس ونزلت تحت بيضانى وتلحس ونزلت لحد خرم طيزي انا قفلت طيزى قالت سيبلى نفسك سبت نفسي وتلحس وتمشي صباعها ع خرم طيزى بعدين نومتنى ع بطنى رفعت طيزى لفوق وتمس زبي من تحت وتمص وترجع لخرم طيزى غيرنا الوضغ حطت كسها وطيزها ع وشي من كبرها حسيت هتخنق وعملت ٦٩ مسكت زبس وانا الحس في طيزها وكسها طولنا لحس ومص وقامت ركبت ع زبي وقعدت تتنطط واول ما تحس انى هنزل تقف وعلى كده وغيرنا اوضاع لحد ما عملنا دوجى ونزلت فيها وكده بدانا قصه الحب لبسنا ونزلنا وفي العربيه ممنعش من بوسه وحركات وكان باين علينا عرسان روحنا المستشفي قالت كل ده اختها قالت كويس رحنا كان البيت وقع من المايه قالت عملتوها قالت ايوة كثر خيره خالد ابن عمك فضي المايه كلها وضحكنا وقعدنا
خلص الجزء
الجزء الجاى هنكمل قصتنا اتمنى تكون عجبتكم
متبخلوش بالتفاعل

الجزء السادس
وقفنا عند لما نكتها ورحنا المستشفي
وعدى كام يوم وكنت رايح الزرع وقابلت ابن عمى بد وفكرت اخد منه حته افيونه عشان الى جاي دخلت عليه ماسك بطنى يقولى مالك قلتله عندى اسهال قال عندى الدواء قالى خد دى حطها تحت لسانك وابلعها قلتله هات قالى بس انت واكل قلتله لا قالى بعد ما تاكل قلتله ماشي اخدتها وانا عديت على حبيبتى لقيتها قاعده حضنا بعض وبوستها قلتلها هوصل البيت واجيلك البيت فاضي صح ضحكت قالت فاضي قلتلها ماشي يا عينى هوصل البيت وجايلك ظبطنى نفسك بوستها وامشيت رحت كنت متغدى اصلا اخدت دش واخدت الافوينه على كوبايه الشاي وقلتلهم نازل المركز عند صاحبي هتاخر اختى قالت انا هبات انهرده هنا قلت ماشي قولت اليوم مضبط من كله
رحت عند بنت عمى حبيبتى لقيتها لابسه روب طويل ومقفول وعامله شعرها كحكه على طول حضنتها قالت هدخل ولما اناددى عليك تيجى شغلت التلفزيون وعليت صوتع وقفلت الباب من جوه شوية لقيتها قالت تعال دخلت لقيت عروسه نايمه ع السرير بصابعها شاورت حسيت باحساس غريب قالت وحشتك قلتلها اوى قالت عايز ايه قلتلك عايزك قالت بتحبنى قولت بعبدك بصابعها شاورت بوس رجليا من غير ترد رحت ابوس راحت شايله رجلها قالت بسهوله كده قلتلها ايه راحت قايمه قالت كل حاجه بمزاجى قلتلها اكيد وانا اول مره احس انى خاطع وعايز اخطع يمكن عشان مفعول الافيون قالت تبقي تحت امري قلتلها انا خدامك قالت ملكش كلمه زيك زي باقي العيله قلتلها موافق قالت انزل بوس نزلت ابوس رجليها وقالت انا قرفانه من العنف عايزاك تبسطنى انا وافقت اخون ابن عمك عشان عارفه انك ستر وغطاء قلتلها طبعا وبدات الملحمه ركبت على السرير وهى بتطلع كانت واخده وضع الدوجى دفست وشي في طيزها قلعتها الروب ولقيتها لابسه اندر فتله وقعدت اشم والحس اشم والحس وهى ماسكه شعري ودوس بعدين مسكتنى من شعري نيمتنى ع السرير وقعدت على وشي قلتلها هتفطسينى قالت هس الحس وانت ساكت حد طايل ومسكت زبي وعملت وضع ٦٩ وانا الحس واشم وهى تمص زبي وتقولى ماله ناشف كده قولت انتى المفعول
وانا شوفت خرم طيزها هيجت بليته بلسانى وبليت بصباعى نطت لقدام وقالت طلع صباعك يابن الشرموطه قلتلها هس انتى كلكى ملكى قالت عشان خاطري وجعتنى وانا هجت اكثر دخلت صياعى كله ودخلت صباعى في كسها هى بدات تقمط على صباعى تقولى اول مرة حاجه تدخل في طيزى فعلا بعد كده اكتشفت انه اصغر خرم خرمها خرم طفله ورحت قالبها ونزلت بوس في وشها وشفايفها وصدرها ونزلت لحس في كسهاووهى تدوس على راسي ادخل وشي كله لحد ما نزلت غرقت وشى لحست عسلها وهى تصوت تحتى ونسيت انى حد يسمعها في الوقت ده قررت انى اكيفها اخليها تعرف اانى جامد في النيك مس رومناسي وناعم وبس انا وبلحس كسها واعض فيها تقول حرام عليك كفايه قومت ومسكت زبي وفعدت افرش تقولي عشان خاطري دخله قولت ادخل ايه قالت بتاعك قلتلها اسمه ايه قالت يلا بقي قولت مش هدخله قالت عشان خاطري دخل زبك حطيت زبي ومره وحده دخلته صرخت وقالت حرام عليك انا مش بحب كده انا زهقانه من العنف قلتلها عشان تعرفي انى جامد قالت عارفه لو مش عارفه مكنتش طولتنى سمعت كده بوستها قولتها اسف يا مولاتى ورفعت رجليه وزبي جوه كسها قلتلها انى ملكه وابوس فيهم والحس انا خدامك وتحت امرك ودخل زبي بالراحه وطلعه بالراحه ولعتها تقول اوف زبك حلو اوى وتبل صابعها وتحطه في طيزة اهيج اشتغل زى الرهوان وبعدين نيمتها على ظهرها ورفعت رجليها بقو على الحيط وحطيت مخده تحتها ورفعت طيزها وانا جيت عكس يعنى طيزى بقيت في وشها وكسها وطيزها لفوق دخلت زبي ولشتغلت وهى تصرخ عرفت كل ده فين وانا ارزع وبعدين وضع الدوجى عملنا كل الاوضاع ساعه نيك وهى تقول نزل كفايه انا واخد ايه واخر وضع رفعت رجليها على كتافي دخلت زبي واشتغلت رزيع لحد ما اعصابي وقفت ونزلت فيها وهديت مسكت زبي وقعدت تلحس فيه وتقولى ريحه وطعم لبنك حلو يا سيد الناس ريحنا شوية وهى في حضنى وتلعب في صدري تقولى واخد ايه انهرده طولت اوى قولتلها طولت عشانك انتى تحركى الحجر قالت حبيتك عشان كلامك حلو وحنيتك عليا بس انت انهرده مفتري قالت هقوم اعملك حاجه تسند قلبك جات عامله حمام وشربه قعدت على رجلى وبقيت توكلنى وانا ارضع في صدرها اقولها عشان احلى وكلنا وزبي بقي واقف تقولى ده مش بيهمد قلتلها شايف ملكه الكون ويهمد وفعلا جمالها لا يوصف جسم ابيض زى الثلج وناعم ونظيف قالت يلا خد دش عشان تروح محدش يدور عليك قولتها يلا ندخل مع بعض وفعلا دخلنا شغلت الدوش ومسكيننى بالشامبو واليفه دعكتنى نظافه وبعدين شغلة المايه وخليتنى الف وشي لاخيط وغسلت طيزى ودخلت صابعها قالت هنظف طيزك وفعلا غسلتها وقالت طيزك انظف من البنات ده اختك فيها شعر مش زيك كده كلامها ولعنى بعد ما لحست طيزى اخدنا دش وطلعنا تقولى مالك قلتلها شكل ظافرك عور خرم طيزى قالت يا بيضه ده انت دخلت صباعك كله حسيتك شقتنى تعال اشوفها نمت ع السرير على بطنى وقعدت تدلك ظهري وقفت عليه برجلها وبعدين نزلت مسكت طيزى قالت مفيش حاجه متعوره بس عشان اول مره
حاحه تدخل طيزك وفتحت طيزى ولحستها ودخلت لسانها ولعتنى بقيت اعمل زى الحريم ضربتتى ع طيزى قالت كفايه شافت زبي قعدت تمص فيها ونكتها مره ثانى ولسه هحط زبي على خرم طيزى زقتنى وقالت انسي كسي وبس ولا نبطلها قولت لا مقدرش ونكتها ونزلت تانى واليوم ده نزلت فيها ٣ مرات وروحت نمت لتانى يوم يصحونى على العصر . وكده خلص الجزء السادس
………….
الجزء السابع
عدت الايام وابن عمى جوز بنت عمى حبيبتى قاعد في البلد
مكناش نقدر نشوف بعد كان اكثر حاجه بوسه او حضن
وبيوم كنت عندهم وقاعدين نلعب دومنه وانا قاعد لقبتها دخلت اوضتها انا سبت الدومنه وقلت رايح الحمام كمل جوز اختى
وانا دخلت اتسحب تقول يامجنون جاى تعمل ايه هنا معطتهاش فرصه ونزلت فيها بوس وقلعتها الطرحه ولسه هتسجم فاقت قالت اتجننت عايز تقتلنا وتفضحنا قلتها متخفيش كله مشغول ونزلت بوس فيها وزنقتها في الحيط وبعدين رفعت العبايه ونزلت الاندر وقعدت الحس كسها وطيزها واشم فيها دخلت زبي كان احساس رهيب وانت تنيك وجوزها قاعد يلعب بره ومبسوط وطلعت زبي قالت هتعمل ايه يا مجنون قلتلها تعبان قالت همصلك نزلت تمصلي لحد ما نزلت وغرقت وشها ا واخدت الاندر منها قلتلها تطلعى تقعدى معانا كده قالت حاضر طلعت ودخلت الحمام اتسطفت وقعدنا وهى جاري وهما قاعدين قدامنا نتفرج عليهم وطبعا ايدى على طيزها وشغال بعبيص وعدى اليوم وبعدها كان اخويا هيتجوز لما واحد بتجوز في العائلة الكل يتجمع في بيت العريس عشان التجهيزات والكعك والبسكوت والتجنيد ١٠ ايام بيتنا كل البنات والحريم وتشوف كل الجمال والاحجام قدامك بس كله طبعا مش عايزه مش عايز غير ملكة جمال قلبي والعيله
اه حبيبتى اجمل ست في العيله ويمكن ملكة جمال مصر
هى بس الى تملى عينى جو عندنا واول دخلت كانت معاها لبس وحاجتها هيعدو اكثر من ١٠ ايام كل الى في دماغى ازاى استغل كل دقيقه معاها وقرايبنا جو ومن ضمنهم وحده بتيجى تساعد امى في البيت وجايا معاها بنتها متجوزه وفى مشاكل بينها وبين جوزها ودى هيبقالها دور في قصتنا اول يوم شفتها كانت في المطبخ قلتلها نفسي انام في حضنك الليله دى كانى جوزك ضحكت وقال جنان مش عايزه الى هو ازاى مع الجيش الى بره ده قلتلها اتصرفي قالت منا لليل نشوف بس كله يبقي بالهداوة مش عايزين فضايح قلتلها حاضر قالت طول ما بتسمع الكلام احبك مسكتها اخذت بوسها وضربتها بعباص وطلعت وانا وطالع شوفت سمر بنت الست الى بتساعدنا طويله يمكن ١٧٠سنتى عريضه مش بيضه اوى بتحط كحل في عيونها تخليك تريل عليها شغت طيزها وهى بتروح وتيجى هيجت شوية وبعدين فوقت على بنت عمى تقولى عجباك قلتلها مين دى قالت الى بتبص عليها قلتلها محدش يعجبنى غيرك قالت احسب .
المهم عدى اليوم وانا هايج من كثر الطياز الى بشوفها رايحه جايه . وانا بصفتى سنى لا كبير ولا صغير اوى ببقي قريب من البيت عشان اشوف طلباته من ضمنها سمر البطله الجديده ندهت عليا تقولى عايزه سلم عشان انظف السقف قلتلها من عنيا جبت السلم وحطيتها كان المكان ضايق وعشان تعدى لازم تعدى قدامى وهى بتعدى ان طيزها كبيره حسيت زبي كله اتغرز فيها قالت اح وبصت عليا قالت خلاص شكرا قلتلها امسكلك السلم لا تقعى قالت مش عايزه اتعبك وانت راجل هيقولو بتنظف مع النسوان قلنلها محدش بيدخل منضره الضيوف قالت طيب وطلعت وانا مش في دماغى اصلا بس قولت اساعدها لا تقع وهى وطالعها طيز عريضه علامه الاندر باينه ملبن بيهتز طلعت وشوفت رجليها بتلمع زبي قرب يقطع البنطلون وانا ببص لفوق شوفت كل حاجه من تحت العبايه اندر ابيض قميص احمر خلصت ونزلت وقالت شكرا تعبتك معايا وانا بصوت مش قادر يطلع تعبك راحه بس في مخى يابنت الكلب تعبتينى بصت على زبي وهو واخد جمب وشادد على اخره احسها عرقت قلتلها طالع عايزه حاجه ونفسي قرب منها قالت وهى مش قادره ناخد نفسها تسلم منحرمش منك بس خد بالك من نفسك عشان متتعبش لسه صغير خد بالك من صحتك قلتلها ماشي ومشيت وانا وماشي بصيت لورى لقيتها بتعض علي شفايفها .
ولعت وطلعت قعدت عند البيت بقيت مش قادر دخلت لبنت عمى قلتلها عايزك قالت مش قولت مش عايزه جنان قلتلها تعبان هفرقع وريتها زبي قالت انت ع اخرك قلتلها اوى قالت طيب البيت مزحوم مش عايزين فضايح قلتلها المنضره اابحريه مقفوله وبعيد من البيت والعيون معايا مفتاحها هستناكى هناك بس اطلعى من الباب الورانى قالت ماشي روحت و١٠ دقايق ودخلت اول ما قفلت الباب نطيت عليها بوس واحضان قالت اصبر تقطع العبايه قلتها العبايه ونيمتها على الكنبه بدون ولا كلمه فتحت رجليها لقيت الاندر مبلول كسها زى المغسول بالميه قلتلها ايه الميه دى قالت اتشطفت قبل ماجيك شديت الاندر ونزلت لحس وهى تتوحوح تحتى وتشد على شعري كمان الحس الحس وانا الحس واعض واضرب على كسها وهى تزيد دخلت صابعى فى بوقها مصته ودخلته في كسها وبعدين بعبصتها في طيزها دخلت صباعى بالعافيه وانا شغال مص وهى تقمط على صباعى تقولى كفايه حرام عليك دخله بقي نزلت على لسانة شهوتها قلتلها نزلتى يا شرموطه دى اول مره اشتمها هاجت اكثر وضمت رجليها على رقبتى وايدها على راسي كانها تخنقنى قومت بليت زبي من كسها ودخلتها مره وحده ونزلت رزيع فيها بمكن اخدنا ساعه نيك ولحس وكله هدينا حيلنا محسناش بنفسنا غير المغرب هى نايمه في حضنى وانا حضنها من وري وزبي داخل في طيازها نزلت بوس فيها لحد ما صحيت قلتلها صحى النوم يا قمر قالت حصل ايه قلتلها ولا حاجه خلصنا ونيمنا قعدت ابوس فيها قالت كفايه خلى حاجه لبليل قمنا وروحنا .
القصه باقي مانتهتس

شاهد المواضيع ذات صله. قصص نيك .قصص سكس مصري . قصص سكس عربي . قصص سكس مصوره . قصص سكس

Comments