قصص سكس نيك ام صاحبي الشرموطه

30K
Share
Copy the link

قصص سكس نيك ام صاحبي الشرموطه في المطبخ هايجه جدا تقوم باغراء صديق ابنها العنتيل تمص زبه وتخلع ملابسها وتتناك باحتراف في غياب ابنها مطلقه شرموطه محرومه تمارس الجنس مع شاب مراهق صغير في السن .

قصص سكس مثيرة جدا نيك بكل الاوضاع الساخنه والمثيره جدا خلفي وامامي صعب جدا يمتع كسها وطيزها الكبيره جدا .

قصص سكس عربي نيك مطلقة صاروخ طيز كبيره جدا بزاز جباره بيضاء جميله .

منقولة .

ازيكو انا عمر.. عوده بعد غياب في ناس عرفاني من قصتي الاوله في المنتدي اسمها اول الطريق الي مشفهاش يخش يقراها ويقولي رايو بغيب كتير بس برجع بالتقيل😂
.. قصتي اليوم
اعرفكو علي ابطالها وفي ناس تانيه بس علي حسب الظهور ولكن الاساس في القصه
انا.. عمر شاب من القاهره الجديده ٢٠ سنه
صحبي امير.. ٢٠سنه صحبي من واحنا صغيرين
امه.. اماني.. ٤٠سنه بيضه جدا وزنها حوالي ٧٥ كيلو بس كلهم طياز وبزاز وكرش خفيف اوي من الي انا بحبه بيدي شكل حلو للست😂
كلعاده بصحي من نومي اروق علي حالي وارن علي امير ننزل بليسيتشن نقعد ع القهوه مع صحابنا بس وانا كنت دايما عندو في البيت وساعات كمان كنت ابات معا بس دا واحنا صغيرين
المهم.. نزلنا انا. وامير علي القهوه
انا.. العلق الي علي طول متاخر
امير.. الموصلات بقا يسطا
انا.. موصلات اي يا علق انت بينك وبين القهوه شارعين
امير.. طلبت حاجه ولا لسه
انا.. لا لسه مستنيك
المهم طلبنا وقعدنا مع بعض القعده الحلوه ومروحين..
امير.. اه قبل ما انسي عيد ميلادي بكره وهنعملو في البيت عندي
انا.. كل سنه وانت طيب ياعرص كبير وعقبال مليون سنه ياصحبي بس مش هينفع اجي لان اكيد هيكون عائلي وكدا
امير.. ايوا ماهو عائلي بس انت مش غريب ياصحبي
انا.. ماشي يا امير
امير.. يلا انا هروح عوز حاجه
انا حبيبي ياصحبي
روحت.. وقعدت مع العيله شويه وبعدين دخلت اوضتي نمت
صحيت الساعه ٤امير كان بيرن…
انا.. الوو.
امير.. اي يسطا انت لسه نايم
انا.. هيا الساعه كام
امير.. ٤ يسطا فاضل ساعتين وهنحتفل والواد زياد جه
انا.. نحتفل باي يابن العرص هو انا هاجيلك من بدري ليه طيب زياد بضان انا مش بضان يعم
امير.. يسطا قوم ظبط حالك وعقبال متيجي بس انت مستنيك وبطل شتيمه يحرق كسم معرفتك
انا.. قومت غسلت وشي وفطرت وخدت دوش وروقت على حالي ونزلت اجيي هديه وارحلو ولقيت العربيه حد خبطها من الجنب وشخرت طبعا واتبضنت بس عديتها قولت لمه ارجع هشوف الكاميرات واشوف المتناك الي خبطها
دورت العربيه وقعدت ادور علي محل هدايه حلو وجبتلو ساعه ونضاره وهو كان هيموت علي جراب للفون بتاعو الدهبي بتاع الايفون جبتهولو وانا مبفهمش ف الهدايه اوي بس هو امير دماغو شبه دماغي فا عارف انو هيفرح بالحاجات دي
روحتلو ولقيت امو هي الي بتفتح
انا.. ازيك ياطنط
اماني… ازيك ياعمر عامل اي وحشني بقالي كتير مبشوفكش ومامتك عامله ايه سلملي عليها كتير
انا.. تسلمي ياطنط كلنا كويسين
اماني.. خش صحابك جوا اقعد معاهم عقبال معملك حاجه تشربها
دخلت
وكنت هموت كانت لابسه فستان بس محترم شويه ومش مفتوح بس كان متفصل علي جسمها
المهم.. دخلتلهم
انا.. خولات انتو الاتنين
زياد.. احا اقف معوج واتكلم عدل ياعرص
امير.. واحنا عشان سكتين احا يالا يلا يازياد نكلو علقه😂
طبعا قامو وضربتهم هما الاتنين وعملت معاهم الصح😂 قعدنا نهزر لحد ما اماني ندهت علي امير..
اماني.. يا امير
امير.. نعم ياماما
اماني. . تعالي هاتلي الكوبيات من فوق مش طايلهم
امير.. ثواني بلعب ماتش انا وزياد
انا.. متقوم خلي عندك ددمم يالا
امير. ياعم اصبر بنلعب خسران
انا… ثواني هاجي اجيبهم ياطنط
وقومت..
اماني.. دا عيل حيوان مرداش يجي برضو
انا.. معلش ياطنط صحبي مش حيوان دا تنح وبارد
اماني ضحكت.. معلش ياعمر هاتلي الكوبايت دي
روحت معدي من وراها وزبي طبعا واقف عليها رحت خبطت فيها وخبطه غير مقصوده بس عشان المطبخ بتاعهم ضيق شويه بصتلي وبصت لزبي ووديت وشها الناحيه التانيه بسرعه
انا.. اهم دول ياطنط
اماني.. ايوا شكرا ياعمر
انا.. العفو ياطنط حاجه تاني
اماني.. تعالي بس هات الصنيه دي وخلاص
انا.. حاضر
روحت اجيبها وهيا واقفه واستنيتها لحظه انها تخرج وانا اقف مكانها فضلت واقفه ومفيش حل غير اني اقف وراها
وطبعا زبي ميتوصاش حرفيا حسيتو انو دخل في طيزها وفضلت عامل نفسي مش طايلها وفضلنا حوالي دقيقه كدا وبعدين جبتها
وطلعت مش عارف اخبي زبي ازاي واقف علي اخرو
المهم دخلت وقعدت مع صحابي وشويه واماني جت ومعها العصير وبتبصلي اوي ومكسوفه مني
المهم جت ادتني العصير وهيا بتميل بزازها والفرق الي بينهم بان قدامي ولعت اكتر كنت هقوم اكل بزازها
خدت العصير وشويه ولقيت
سندس اخت امير جايه هي وصحابها وبيحتفلو معانا وبنات ١٨سنه كلهم بس موت اجسام وطياز وحاجه بنت متناكه
المهم احتفلنا وروحت ونمت
تاني يوم صحيت امير بيرن عليا…
يتابعععععععع.

الجزء الثاني

امير… الو اي ياعمر انت فين
انا.. في البيت نايم في حاجه ولا ايه
امير.. لا مفيش بس كنت عوز اقبلك ولو الشقه الي عندك تحت لسه فاضيه هاجي اقعد عندك فيها شويه لحد ما الاقي شقه
انا.. في اي يابني انت فين هاجي اخدك بالعربيه
امير.. انا في الكافيه
انا.. ماشي ربع ساعه وجيلك
.. قومت غسلت وشي ولبست ونزلتلو
انا.. يالا اركب
امير.. تعاله نقعد شويه هنا
انا.. لا تعاله عشان هنروق الشقه الي انت هتقعد فيها وبعدين نبقي نيجي
المهم.. ركب
انا.. في اي بقا
امير.. اتخانقت معاهم في البيت عشان عرفو اني بشرب حشيش
اناا. ما انا قولتلك ياخول هيجي يوم ويعرفو يحرق كسم معرفتك علي كسم الشمامين الي عرفتهم
امير.. ياعم عادي بقا
انا… خخخ لا مش عادي انا عندي استعداد نقعد في اوضه وحده واطلع كسمك لحد ما تبطل ولاا فوق احنا مش كدا يالا
امير.. (ساكت)
وصلنا البيت
وروقنا الشقه ونزلت البلاستيشن
ونزلت جبت اكل وعصاير وظبطتها انها تكفي يومين
وقعدنا نلعب بلاستيشن شويه ونزلنا الكافيه وشويه وطلعنا ولقيت فوني بيرن
…رقم
انا.. الو
صوت واحده..الو
انا.. مين
.. انا ام امير ياعمر
انا.. ازيك ياطنط
اماني.. كويسه الحم… انت عامل اي
انا.. كويس الحم..
اماني.. هو امير عندك
انا.. ايوا ياطنط
اماني.. طيب ابعد عنو
انا.. بعدت كدا كدا لمه عرفت انو انتي
اماني.. تمام شاطر ينفع الي امير بيعملو دا ياعمر بيضيع نفسه
انا.. عرفت ياطنط هو جه حكالي كل حاجه وانا مش هسيبه غير لمه يبطل ومش هيرجع البيت غير وهو مبطل
اماني.. طيب خلي بالك منه ياعمر ليهربك منك هنا ولا هنا
انا. متخفيش معايا اهو
اماني.. ماشي ياعمر وابقي طمني
انا.. تمام ماشي عوزه حاجه
تسلم..
وقفلنا
امير.. انت كنت بتكلم امي
انا.. اي دا ما انت بتفهم اهو
امير.. عيب عليك
انا.. عوزين نلم الموضوع دا في اسرع وقت
امير.. ماشي يسطا
نمنا وصحينا تاني يوم.
وعدا اسبوعين علي كدا يومنا عادي جدا اصحي من النوم انزل اصحي امير ونفطر وننزل نروح القهوه او نتمشي شويه وساعات نلعب بلاستيشن
يعني مفيش حاجه جديده كنا بنعملها غير اني خليتو يبطل فعلا
وبعد اسبوعين خدتو وروحتو البيت
خبطنا…
اماني.. ازيك ياعمر عامل ايه
انا.. الحم…. ياطنط
اماني.. امير عامل ايخ تعاله ياحبيبي
امير.. ازايك ياماما وحشتيني
اماني.. انت اكتر ياحبيبي
دخلنا وقعدنا
انا.. احنا خلاص اتفقنا انا وامير ومفيش زفت تاني في حياته
اماني.. مش عارفه اشكرك ازاي ياعمر
انا.. ياطنط انا معملتش كدا عشان تشكريني انا عملت كدا عشان امير دا اخويا وصحبي
امير.. مع انه طلع عيني بس اخويا وا…
اناا. طلعت عينك عشان مصلحتك
اماني.. ايوا انا هقوم اعملكو حاجه تشربوها قامت وبعد شويه نادت عليا
ياعمر تعالي ياحبيبي معلش نولني الصنيه والكوبيات
انا.. (استغربت ليه مانديتش علي امير) حاضر ياطنط جاي اهو
دخلت ولقيتها وقفه مش راضيه تتحرك عشان اجيب الكوبيات اول ما تخيلت انها واقفه عشان الزق فيها زبري وقف
دخلت وراها واديتها الكوبايت وانا وراها زقيت زبي في طيزها جامد وكانت مش لابسه كلوت مخدتش بالي غير دلوقتي
وزبي كان محشور في طيزها فضلت واقف كدا حوالي نص دقيقه وانا بستعبط اطني مش طايل الصنيه وروحت مرا واحده زقيتو جامد طلع منها اههه هيجتني اكتر
اماني.. (بتتكلم بصوت مكتوم) اي مش طايلها ولا اي
انا.. لا اهو هجيبها وروحت جيبتلها الصنيه وخرجت عشان امير ميلحظش اني اتاخرت او في حاجه غريبه
دخلت وقعدت جنبو وزبي مولع
امير.. يلا تعالي نلعب ماتشين بلاستيشن اروقك
انا.. (في سري لو مسكتش انا الي هروقك)
يلا ياعم
بدانا اللعب ودخلت اماني
بلعصير.. وبتبصلي وتبتسم
وقعدت جنبنا وانا حاسس انها مولعه
اماني.. هخش اخد دوش واجي يا امير
امير.. ماشي ياماما هيا اختي لسه مصحيتش
اماني.. لا هطلع من الحمام اصحيها
انا.. ببص فب الساعه لقيتها ١٢ونص
يانهار ابيض الوقت اتاخر اوي دي الساعه ١٢ ونص
امير.. خليك الوقت اتاخر وامشي الصبح
انا.. لا مش هينفع
اماني.. خليك ياعمر وامشي الصبح عشان الطريق وحش وكمان تعرف تسوق في النهار احسن
من هنا لهنا اقنعوني اني ابات وامير قلي نلعب شويه
ونقوم ننام في الشقه التاني او نص الشقه التانيه بتعتهم
البيت بتعهم فا هما واخدين دور بالشقتين وفتحينهم علي بعض وفي باب بيفصلهم عن بعض
بعيد عن الباب الرئيسي
المهم..
انا.. طيب العربيه واقفه في الشارع
امير.. هات المفتاح هنزل ادخلهالك في الجراش تحت بتاع العماره
اديتو المفتاح ونزل
ف قولت استعبط عليه
رنيت عليه.. اي يا امير
امير. اي ياعمر
انا.. بقولك روح هتلنا شويه عصاير واي حاجه ناكلها وكدا روق علينا هتلاقي في فيزه في العربيه الباسورد بتاعها….. عشان لومعكش يكمل
المهم بعتو مشوار ياخد في نص ساعخ وعارف ان امير هيتاخر عن كدا كمان
كانت اماني طلعت من الحمام.
اماني.. امير. فين
انا.. نزل يجيب شويه حاجات من تحت وهيركن العربيه في الجراش وجي
اماني.. ماشي ياموري
اول مرا. تدلعني
المهم كل دا طلعت من الحمام ومركزتش مع لبسها
لابسه قميص نوم ازرق قصير للركبه وبزازها نصهم بينين يدوب مغطي فوقق الحلمات بشويه
انا. (سخنتت) اي الحلاوه دي ياطنط
اماني.. اتكسفت حلاوه اي بس انا كبرت ياعمر
اناا.. نعم كبرتي ايه دا انتي قمر ولا اكنك ٢٠سنه دا انتي لو مش متجوزه كنت اتجوزتك معرفش جبت الجراء دي منين بس حلو قولت تخدمني لو في من نحيتها حاجه
اماني.. (اتكسفت) تسلملي
قربت منها وقربت ايدي من رجليها
معرفش بردو جبت الجراء دي منين
قومت حطيت ايدي علي فخدها وبصتلها لقيتها مش مضيقه
روحت حضنها وبايسها من شفايفها
وروحنا في بوسه طويله
وبعدين الباب خبط
انا.. (في سري) وقتك دا ياامير دا انت بضان
فتحتلو واماني كل شويه تبصلي وتبتسم وبعدين تودي وشها الناحيه التانيه لمه ابصلها
مفيش شويه وسندس اخت امير صحيت قامت طلعت من الاوضه علي طول متعرفش اني امير جه وكمان انا بايت معاهم
وطلعت بي قميص نوم اسود قصير. فشخ يدوب مغطي طيزها وبزازها باينين والحلمات وقفه
من المنظر والي لسه كنت بعمله من شويه كان هاين عليا اقوم انيكها بس مسكت نفسي
المهم.. هيا شفتنا ودخلت الاوضه بسرعه
ولبست وطلعت
مكسوفه
امانيي.. تعالي يحيوانه ياعني مش سامعه صوتنا كل دا
سندس.. مخدتش بالي وال.. ياماما
ازيك يا امير عامل اي
ازيك ياعمر
انا.. تمام وانتي
سندس.. تمام
دخلت خدت دوش وقعدنا لحد الساعه اتنين اماني قالت انها دخله تنام
وسندس طبعا لسه صاحيه فا مش هتعرف تنام
وامير قالي هدخل انام انا كمان قولتله يلا ودخلنا نص ساعه امير نام وانا مش جيلي نوم خالص
روحت وقفت في البلكونه مفتوحه علي اوضتو واوضه سندس دخلت البلكونة اشرب سجاره لقيت نور اوضه سندي شغال
المهم هيا حست اني في صوت في البلكونه وطلعت
سندس.. عمر انت مش جايلك نوم زي ولا اي
انا.. طيب انا مش جايلي نوم لاني بسهر شويه انما انتي الي لسه صاحيه هيجيلك نوم منين يعني😂
وضحكت وهيا ضحكت وفضلنا ساكتين شويه وانا واقف سرحان في الي حصل وسرحان في سندس بلمنظر لي طلعت في
المهم فوقت من اسرحان
وقولتلها… بس اي القمر الي طلع الصاله بالاسود دا
سندس.. قالتلي فين دا شكلي مرعب وانا لسه صاحيه
انا.. لا كنتي قمر اوي
سندس.. شكرا ياموري
انا.. مستغرب من جرائتي وخايف اعمل حاجه تخصرني صحبي
بس هيجاني غلبني
انا.. قربت منها وحطيت ايدي علي كتفها
هيا ابتسمت
فضلنا وقفين كدا شويه
وهيا اقصر مني ف شاورتلي اني اوطي
فا وطيت راحت بستني في خدي
اتفاجئت من جرائتها بس البوسه دي ولعتني اكتر😂 المهم نزلت ايدي علي ضهرها
روحت لقيتها بتحسس علي زبري
وكان واقف نص واقفه
سندس.. اي دا بتاعك لوحدك؟
انا.. اومال مفكرا اي
ونزلت علي شفايفهاا ببوسها طويله وزقتها دخلنا اوضتها وقفلنا البلكونه وهيا راحت تقفل باب اوضيتها
عقبال ما راحت كنت قلعت التيشرت
وانا عندي عضلات في بطني بس بسيطه لاني بقالي فتره مبروحش الجيم راحت جت حضنتتي وفضلت تبوس في بطني واحده واحده ونزلت علي راكبها وبتقلعني الشورت راح زوبري خبط في وشها
اخيرا شم نفسه😂 نزلت تلحسه بلسنها وتلحس بضاني وتشفطها
وحطت راس زوبري في بوقها وتمصو بحترافيه وواضح انها مش اول مرا
تمص بس مركزتش قولت بعدين فضلت تمص شويه
وبعدين قومتها قلعتها التيشيرت بتاعها وفكتلها البرا وقلعتها الشورت وسبتها بالاندر فضلت اقفش في بزازها والحسهالها وهيا ولعت تقريبا بزازها بتهيجها المهم فضلت ارضع بزازها وابدل بينهم وبعدين بوستها وروحنا في بوسه طويله وبعدين خليتها تمصلي شويه وحطيت زبري مابين بزازها وفضلت انيكها مابين بزازها شويه
وبعدين قلعتها الكلوت وكسها كان نضيف اوي فضلت الحسها وهيا بتدات تصوت وصوتها يعلي
سندس.. كمل ياعمر حلو اووي اححح كمل
انا.. كسك حلو اوي
وفضلت اكله من حلاوته فضلت الحسه لحد ما جابت شهوتها
قومت وقلبتها وبليت زبري من مايت كسها
ولسه هدخلو في طيزها بعدت عني
سندس.. لا ياعمر هيوجعني اوي عشان خطري
انا.. متخفيش مش هوجعك
سندسس.. لا خليها مرا تانيه معلش قوم انا هخليك تجيبهم بس بلاش عشان خاطري
قومت وقعدت وفضلت تمص في زوبري
بلبونه
واحطه مابين بزازها لحد مجيبت لبني وحرفيا غرقت بزازها بوشها وبهدلتها خالص نمت وخدتها في حضني وبعدين قعدت خمس دقايق وقومت خليتها تاخد دوش وبعدين دخلت انا كمان خدت دوش ونمت
في الصبح
امير بيصحيني..
امير.. اصحي ياعمر يلا عشان نفطر ا
انا.. حاضر قايم
قومت غسلت وشي
وكانت سندس صحيت
وعماله تبصلي وتببتسم
وبعدين ببص في فونب لقيت ابويا رن كتير وامي بردو
المهم فطرنا
وقومت لبست
وقولت همشي
امير.. استني هنزل معاك هروح مشوار
انا.. طيب يلا
ونزلنا
طلعت العربيه من الجراش وامير طول الطريق ساكت

امير.. انا عارف بالي حصل بينك وبين اختي امبارح
انا اتصدمت وحرفيا نسيت الكلام
انا………
يتاااااابع

الجزء الثالث
قصص سكس . قصص جنسية . قصص سكس مصري . قصص سكس عربي . قصص سكس مصوره

Comments