قصص سكس مرات ابويا الشرموطه بزاز كنز

28K
Share
Copy the link

قصص سكس مرات ابويا الشرموطه بزاز كنز كبيره جدا تغري ابن زوجها المراهق في المنزل تمص زبه وتستعرض بزازها ثمه تتناك بقوه في كسها الهايج .

قصص سكس نيك مرات ابويا الوتكه في كسها الهايج باوضاع مثيره جدا علي السرير تخلع ملابسها وتركب علي زبه الكبير وتتنطط عليه .

قصص سكس ساخنه جدا مرات الاب القحبه تعشق الجنس والنيك في كسها وطيزها الكبيره جدا .

قصص سكس
قصص سكس

شاهد القصة .

سامح عنده 18 سنة لما ابوه و امه اتطلقوا. مستريحش مع جوز امه.
راح قعد مع ابوه و نادية مرات ابوه رحبت.. مرات ابوه كان عندها بنت اكبر من سامح بسنتين إسمها دعاء. نادية كانت خايفة علي بنتها من سامح و اعترفت بخوفها لواحدة صاحبتها و صاحبتها ضحكت و اقترحت عليها موضع رضاعة الكبير….. يعني ترضع سامح و كدة يبقي اخو دعاء…
طبعا نادية رفضت الفكرة بس بعد كام يوم دخلت اوضة سامح تنضفها لقيته نايم و بتاعه واقف. طلعت من الوضة و اتصلت تاني بصاحبتها..
نادية: الو.. ايوة يا بنتي مش عارفة اتصرف. دخلت ع الواد لقيته نايم و بتاعه واقف شمروخ. و خايفة ع البت دعاء
صاحبتها : هاهاهاها.. بتاعه واقف و مش عاوزة تخليه ابنك في الرضاعة… طيب يا هبلة خليه بقي لغاية ما يحبل البت بنتك
نادية : ارضعه ازاي و هو شحط كدة مش عارفة.. عموما لما ييجي ابوه هتكلم معاه.
و فعلا نادية راحت فاتحة الموضوع مع ابوه. و المفاجأة ان ابوه وافق و قال لها سامح إبنك طبيعي و لو ده يخليكي تطمني.. مفيش مشكلة.. بس اقنعي انتي سامح و خرجيني من الموضوع ده….
تاني يوم دخلت نادية اوضة سامح و شافت نفس الوضع. راحت خارجة و خبطت ع الباب تصحيه. تصحي سامح و قالت له تعالي نتكلم و انت بتفطر.
و فعلا قعد يفطر..

سامح : اومال فين دعاء يا طنط
نادية : راحت عند خالتها يومين
سامح: ايوة صح دي كانت قايلة… خير يا طنط كنت بتقولي هنتكلم.
نادية : سمعت عن موضوع ارضاع الكبير يا سامح؟
سامح بإستغراب : اه طبعاً بس مش مقتنع.
نادية : طيب بص… لو انا رضعتك مش دعاء تبقي اختك؟
سامح : طب ما هي اختي
نادية : طيب ريحني و هرضعك كذا مرة و بكدة تبقي اختك بجد..
سامح بإنفعال : اللي تشوفيه يا طنط. عن اذنك هدخل اوضتي شوية
نادية : ماشي و انا هدخل المطبخ و لما اخلص هجيلك نبدأ اول جرعة.
دخل سامح اوضته و هو متضايق و دخل ع النت يبحث في قصة الرضاعة… و لقي مواقع كتير بتتكلم ع الموضوع و لقي برضه مواقع سكس فيها كليبات سكس رضاعة. دخل موقع منهم و اتفرج و هو مشدود و بتاعه وقف و طلع زبره يضرب عشرة و فجأة نادية دخلت عليه.. شافت الوضع ده.. راحت صارخة و جريت من الاوضة… سامح جري وراها و يفهمها.

سامح: يا طنط اولا انا اسف بس كان لازم تخبطي. و ثانيا صدقيني انا دخلت ابحث عن الموضوع اللي كلمتيني فيه و لقيت الفيديوهات دي و غصب عني اتشديت. قلت اريح نفسي علشان لما بتشد لحس بألم فظيع.
نادية: خلاص يا سامح بس ماتتفرجش تاني علي القرف ده و بعدين وجع إيه اللي بتحسه
سامح بكسوف : وجع يا طنط و خلاص.
نادية بإبتسامة : احنا نجوزك بقي احسن… يلا تعالي بقي حط راسك علي حجري.
و فعلا سامح نام و حاطط راسه علي حجرها. نادية طلعت فردة بزها و دخلت الحلمة في بوقه. سامح قعد يرضع و يسحب بس مفيش لبن نازل. راح ماسك بزها يعصره و يعضعض الحلمة و بيبص عليها لقاها مغمضة عينها و ساكتة. رايح قايل لها مفيش لبن يا طنط.. هنعمل ايه. و كمل عضعضة في الحلمة و بتاعه وقف تاني و كان باين قوي.
نادية فتحت عينها و اول نظرة منها كانت علي بتاعه.. راحت زقاه و قالت له بعصبية و ارتباك تعالي نبحث في النت و نشوف ممكن نخلي اللبن بنزل ازاي.
دخلوا اوضة سامح و فتح اللاب و بدأ يبحث و لقي ان فيه غذاء و ادوية تزود اللبن و بيتعمل معاها تمارين.. و بسرعة نزل سامح جاب نوع دواء يزود اللبن في الصدر. و دخلوا تاني ع النت يشوفو التمارين.

لقوا فيديو تمارين تدليك البزاز و الحلمات بطريقة معينة.
سامح: شوفي الفيديو ده يا طنط
نادية: ايه الإحراج ده. دا انا لازم اخلي ابوك يعمل معايا التمرين ده لاني هقلع من فوق خالص
سامح: هو بابا اللي هيرضع هاهاهاها. ما تكسفنيش مع بابا…
نادية : طب غمض عينك لغاية ما اكشف صدري و اعمل التمرين.
نادية قلعت السوتيان و سامح فتح عينه. لف ورا نادية و حط ايده علي بزازها و بدأ يمشي ايده بالراحة من فوق لتحت و هو طالع بإيده لفوق يملا كف ايده ببزها الكبير…. كانو واقفين قدام المرايا.. سامح لاحظ انها غمضت عينها. و صوت نفسها عالي و بيترعش.
نادية : مش قادرة اقف يا سامح عاوز اقعد.
سامح همس في ودنها : مش هينفع يا طنط التمرين لازم و احنا واقفين.. اقولك.. ريحي ضهرك علي صدري و بدأ يفرك حلمة بزازها.
نادية رجعت بضهرها علي صدره. و نفسها عالي قوي و بيترعش اكتر
سامح: اعصرهم قوي يا طنط؟

نادية لزقت نفسها من ورا لغاية ما فلقة طيزها بقت شافطة زبره. سامح بدأ يحرك جسمه من وراها و هو بيدعك بزازها و كل ما يتحرك زبره بلعب في فلقة طيزها. سامح راح يوشوشها في ودنها و لازق شفايفه في ودنها.. حلو التمرين يا طنط… ناديه قالت ااااااه بس خلص احسن تعبت.. سامح بقي مشدود ع الاخر. زنق بتاعه اكتر…. ايد واحدة بتحسس و تعصر بزازها و الايد التانية نزل بيها علي بطنها و سوتها و طرف صوابعه لامسة كسها من ع البنطلون اللي لابساه و يزقها عليها فزبره يغوص اكتر في طيزها. يضغط لغاية ما صرخ صرخة جامدة.. نادية فاقت و فتحت عينها.. لقيته بيبعد عنها و حاطط ايده علي زبره و بيتألم.
نادية : ايه اللي حصل يا سامح و مالك فيه ايه. شيل ايدك وريني في ايه
سامح شال ايده و نادية شافت بنطلونه مبلول زي ما يكون عامل حمام
نادية : ايه ده انت عملت حمام؟
سامح : حمام ايه لأ طبعا
نادية : انت تقصد…..؟ كل ده؟ و بعدين هو انت اتشديت عليا؟ دا انا مرات ابوك.. يعني امك… ينفع كدة.. انا بحد زعلانة منك….
نادية خرجت من الوضة بسرعة و هي بتلبس تاني ملابسها و سامح قاعد ساكت و باصص علي اللاب توب بيفكر و هو بقول لنفسه انا لقيت كنز لا يمكن اخسره

Comments