قصص سكس نيك جارتي الشرموطه في الاجازه

96K
Share
Copy the link

قصص سكس نيك جارتي الشرموطه في الاجازه اشوف جسمها الفاجر في الشقه طيز كبيره وبزازها حلوه اوي هي وهايج جدا جوزها في الشغل تشوف زب جارها منتصب تهيج عليه وتمص في بقوه واحلي احضان وبوس ياسخن عليها وينيكها في كسها الابيض بقوه من الخلف صعب جدا نايمه عريانه علي السرير ونازل فيها نيك بعنف .

قصص سكس نيك جارتي الشرموطه بكل الاوضاع في كسها واحلي كلام ساخن اه اه براحه خلص احسنا جوزي يجي ويشوفني وانا علي زيك قصص سكس نيك.

قصص سكس نيك
قصص سكس نيك

اولا اعرفكم بنفسي انا اسمي علي عندي 24سنه طولي 190ووزني 90 حاجه كده من الاخر بدرس في اخر سنه هندسه ان مز الارياف لكن مش بكون في البلد علي طول بحكم دراستي وشغلي لما بكون في البلد بقعد شويه نع اهلي لاكن اغلب الوقت بقضيه في شقتي قصاد البلكونه عند في الشقه بلكونة واحد جارتي ام جسم جنان اوصفهلكم هيا اسمها نسمه وهيا فعلا نسمه عنها تقريبا كده 35 طولها حوالي 175 وزنها 90 حاجه كده جنان بطه بلدي عليها حتة دين طيز تجنن اطري من الميه وعليها صدر يودي في داهيه لون بشرتها خمري عيونها ملونه
المهم انا كنت في اجازه مره وواقف في البلكونه لقيتها قصادي فا بتقولي ازيك يا ابو هندسه قولتلها ازيك عامله ايه وكده لقيتها مره وحده بتقولي ممكن اطلب منك طلب فقولتلها اتفضلي قاتلي ممكن تجي تنزلي نسخة وندوز علي الكمبيوتر بتاع ابني فقولتلها حاضر بس ممكن علي العصر كده الكلام ده كان حوالي الساعه 12الضهر فا لقيتها بتقولي مش هينفع استنا عيزا اكلم اخويا دلوقتي فقولتلها ماشي المهم رجتلها خبط فتحت ا الباب وقلتلي اتفضل دخلت مكنش في غير هيا لوحدها في البيت هيا عنده ولد وبنت ف بقولها فين احمد قاتلي هوا واخته راحو عند خالتهم وجوزها كان في الشغل مش بيجي غير الساعه 10 بليل المهم كانت لبسه عبايه بيتي بنص كم لونها اصفر وكانت ديقه عليها اوي فبقولها فين الكمبيوتر قلتلي في اوضة الاطفال دخلت لقيت علي السرير سنتيانه لونها اسود فهيا شفتها وقلتي يوه معلش يا هندسه اصلا يا خويا لما بطون في اابيت بحب اخد رحتي ونسيت اشلها قولتلها ولا يهمك قعد قدام الكمبيوتر وقولتلها ممكن كباية شاي قلتلي حاضر يا هندسه قولتلها بلاش تكليف وقولي علي من غير هندسه قلتلي من عيوني ومشيت من هنا وانا النار ولعت فيا من هنا اه علي طيزها وهيا ماشيه يالهوي علي الشرمطه في الماشيه بعد ما خلت المطبخ انا قومت مسكت السنتيانه وقعت اشم فيها امشيها علي زبري لحد ما وقف زي الطور الهايج وطلعت تلفوني وصورتها المهم هيا جابت الشاي وجت لقيتها غيرت العبايه ولبسة بجامه لونها ازرق بس ايه تخبل فا انا اول ما شوفتها صفرت فهيا ضحكت بصوت كوله لبونه وشرمطه وزبري وقف اكتر من الاول فا انا حسيت انها بتغريني فاقومت فصلت الكهربا عن الكمبيوتر علشان اخليها تشوف زبي وهوا هيفرتك البنطلون هيا اول ما شفته وشها قلب الوان وضحكت ضحكه خبيثه فا انا حبيت اجر رجليها في الكلام بقولها هما العيال هيجو النهارده ولت ايه قلتلي لا هيباتو عند خالتهم
قولتلها يعني الحاره هتتهد الليله ضحكت بمرقعه وقلتي تقصد ايه قولتلها ابو احمد هيقوم بالواجب وكده قلتي بلا وكسه طب قول حد تاني قولتلها حد تاني زي مين جت ضحكه وبصت في الارض لقيتاها بتقولي انا ملحظاك من ساعت ما كنا في البلكونه انك عمال بتبص عليا وعلي طيزي قولتلها هوا مين يلاقي جمال زي ده وميبصش عليه قاتي جسمي عجبك قولتلها اوووي وجيت لافف ايدي علي وسطها لقيتها بتقولي اخير فهمت قومت نازل علي شفيفها بوس وقعت اقطع فيهم وايظ الشمال راحت نزله علي بزها اليمين وقعت اعصر فيه وهيا بدات تتاوه وتتندهد قمت مقلعها البجامه من فوق مكنتش لبسه حاجه تحتها وزهر قدامي اجمل بزاز ممكن تشوفها في حياتك قعت الحس فيهم واعضهم علي خفيف وقمت زققها علي السرير وقلعت انا هدومي ونزلت فيها مص وبوس وقلعتها البنطلون وقعت ابوس في فخدها واحسس علي كسها ورحت بيس كسها وقعت الحس فيه وهيا تتأوه بصوت عالي وتقولي ريحني هموت ريحني ابوس رجلك قولتلها لا تعالي بوسي زبري وهيا ما صدقت ومسكت زوبر وقعت تلحس وتمص ولا احسن عاهره وتقةلي طعمه حلو اوي وانا عمال اضربها بالقلم علي وشها مؤه وعلي بززها مره وقمت منيمها علي ضهرها وفتحت رجلبها وقعت احك زبري علي باب كسها الاحمر وهيا بدات تروح في دنيه تنيه خالص واخبط زبي علي كسها ومره وحده جيت حشره فيها علي الاخر راحت مصوتها اه اه اه اه اه بيوجع هموت اممممممم ده كبير أوي وقعت انيك فيها اكتر من ربع ساعه هيا جابت مره وانا عمال اخبط وارزع في كسها لحد مخلاص قربت اجيب جيت قلبها علي وشها ونزلتهم علي طيزهااا وضربتها علي طيزها بس هيا مكنتش قدره تتحرك
نكمل بقا بعد ما جبتهم عاي طيزها اول مره هيا خلاص بقت مفرهتا ومش قادره تقف علي رجليها المهم سبتها ودخلت الحمام وجيت تاني لقيتها لسه نيما علي بطنها وطيزها الكبيره مرفوعه لفوق جيت ضربها علي طيزها وهيا رفعت طيزها لفوق صوبعي علمت علي طيزها وسخنت تاني عليها رحت جبت شامبو من الحمام وقعد ادخل اول صوبع في طيزهو وهي بتقولي مش قادره حرام عليك شويه دخلت الصوبع التاني وبعدين الصوبع التالت وطيزها سخنه نار من جوه حطيت شمبو علي زوبري وبدات ادخله وحده وحده لحد ما دخل كلها وهيا بقت بتصوت جامد اوي وانا شغال علي اخري وعمال اضربها بأيد والايد التانيه مسكه شعرها وهيا بتقولي اشتمني وانا نازل فيها ضرب ونيك وشتيمه بعد اكتر ربع ساعه نيك انا خلاص عايز اجبهم من كتر سخنية طيزها جبتهم جواها لبن كتير لدرجة انو كان بيخرج من طيزها قمت مطلع زبري من طيزها وحطه في بقها وقعدت تمص فيه لحد ما نام واحنا كمان نمنا في حضن بعض علي السرير بعد اكتر من ساعه قولتلها يلا قلتلي هوا انتا مش بتشبع حراظ عليك انا معتش قادره اتحرك هتموتني جيت ضربتها بالقلم علي وشها ومسكه من شعره قولتلها زوبري ميتقلهوش لا يا متناكه فهمه ولا لا قولتلها يلا موصي زوبري زي الكلبه نزلت علي ركبها ومسكت زوبري وقعدت تمص في ولا احسن عاهره قعت انيكها في بقها وبين بززها لحد ما قربت اجيب وجبتهم المرادي علي بزازها واختها ودخلت الحمام استحميت وحيا في حضني ولبست وانا نازل من عندها وقفت وريا وحضنتني من ضهري لفيت لها واخت حتة دين بوسه تخلي الاعصاب تسيب وقلتلي متتأخرش علي لبوتك بعد كده​

Comments